رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: برآورد‌ها نشان می‌دهد ۸۰ درصد از فضا‌های شهری مهریز مناسب سازی شده نیستند.

علیرضا علیزاده رئیس اداره بهزیستی مهریز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به جلسات متعددی که در خصوص پیگیری مناسب سازی مبلمان شهری و معابر شهرستان مهریز تشکیل شده است گفت: ارزیابی صورت گرفته از ساختمان‌های اداری، پارک‌ها و معابر شهری مهریز نشان می‌دهد ۸۰ درصد از این  فضا‌هابرای عبور و مرور معلولان نامناسب هستند.

علیزاده  با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار معلول و سالمند از خدمات توانبخشی اداره بهزیستی مهریز استفاده می کنند، افزود: سالمندان، معلولان و سایر گروه های نیازمند به مناسب سازی فضای شهری همچون دیگر افراد جامعه باید بتوانند بدون دغدغه در شهر تردد کنند.

رئیس اداره بهزیستی مهریز با ادامه داد: مناسب سازی بلوار هفتم تیر و مسیر‌های عمود بر آن که  از جمله معابر اصلی این شهرستان می‌باشد به منظور تسهیل در تردد معلولان و سالمندان تا پایان سالجاری انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های هدف نیازمند به مناسب سازی فضا‌های شهری بسیار فراتر از جمعیت معلولان شهرستان است بطوریکه سالمندان، بیماران صعب العلاج، زنان باردار، جانبازان و کودکان نیز از جمله گروه‌های نیازمند به مناسب سازی فضای شهری هستند.

انتهای پیام/ غ

معلولان و سالمندان مهریزی در انتظار مناسب سازی فضای شهری

 

برچسب ها: بهزیستی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.