هم‌زمان با ۱۳ آبان از سامانه اینترنتی مدیران برتر رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید حسام بوستانی مسؤول بسیج کارخانه‌ها سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) گفت: در راستای افزایش دانش و توانایی تخصصی مدیران و صنعتگران دوره‌های آموزشی «DBA و MBA» توسط کلینیک تخصصی صنعت ویژه مدیران و صنعتگران فارس برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این دوره، تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید و جلوگیری از اتلاف وقت، انرژی نیروی انسانی و سرمایه کار در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بوستانی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی و اطلاعات بیشتر با سامانه اینترنتی مدیران برتر به آدرس «www.ModiranBartar.ir» مراجعه کنند.

مدیر کلینیک تخصصی صنعت فارس گفت: بالا بردن افزایش توان علمی صنعتی در گرایش‌های مختلف مدیریتی و صنعتگران، بهره‌وری کارکنان، افزایش خلاقیت و نوآوری در تولید و صادرات محصولات موردنیاز در بازار کشور مطابق با استاندارد‌های جهانی از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.

بوستانی تصریح کرد: دوره آموزشی ویژه مدیران برتر و صنعتگران در مدت یک سال توسط کارشناسان و اساتید مجرب صنعت و تولید برگزار می‌شود.

او گفت: در پایان دوره آموزشی مدرک مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات، فناوری و اطلاعات به شرکت‌کنندگان داده می‌شود.

مدیر کلینیک تخصصی صنعت فارس افزود: سطح دوره‌های آموزشی بالاتر از مقطع کارشناسی ارشد است و تحقیقات در این دوره بر اساس آموزش‌های تئوری و عملی و مبتنی بر موضوع‌های کاربردی تجاری متمرکز، حرفه‌ای و تخصصی است.

بوستانی گفت: کلینیک تخصصی صنعت با استفاده از توان کارشناسان برجسته کشوری در شاخه‌های مختلف در قالب خدمت‌رسانی و مشاوره به جامعه صنعتی، فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی و آموزشی را آغاز کرده است.

منبع: فارس
انتهای پیام/م

رونمایی از سامانه اینترنتی مدیران برتر

برچسب ها: اینترنت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار