فراز فاطمی بیان کرد که ۴۸ ساعت پیش از آغاز مسابقات به هتل المپیک می‌روند و راه ندادن یوز‌های جوان به هتل در این برهه شایعه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال جوانان ایران درحالی با هدایت سید اکبر پورموسوی قرار است در تهران به مصاف تیم‌های نپال، قرقیزستان و امارات برود که بازیکنان ایران هم اکنون در اردو حضور دارند و در آکادمی شهید رضایی مجد مستقر هستند.

ساعتی پیش خبری منتشر شد که اعضای تیم فوتبال جوانان قرار بود از امروز اردوی خود را در هتل المپیک تهران برپا کند، اما از ورود آن‌ها به این محل جلوگیری شد و دلیل آن، بدهی فدراسیون فوتبال اعلام شد. اعضای تیم جوانان پس از این ماجرا برای اسکان به مرکز ملی فوتبال رفتند و در خوابگاه شهید رضایی‌مجد مستقر شدند تا این مشکل از سوی فدراسیون فوتبال پیگیری و حل شود.

فراز فاطمی، مدیر تیم ملی فوتبال جوانان در این باره بیان کرد: قرار است ۴۸ ساعت پیش از آغاز مسابقات به هتل المپیک برویم و راه ندادن یوز‌های جوان در این برهه شایعه است.

او افزود: این خبر شایعه است که ما را به هتل المپیک راه ندادند و اکنون در آکادمی شهید رضایی مجد هستیم.

شاگردان پورموسوی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در روز‌های ۱۵، ۱۷ و ۱۹ آبان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به ترتیب مقابل قرقیزستان، نپال و امارات قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار