مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دریافت هرگونه وجه اضافی از بلیت‌های پیش فروش شده اینترنتی مصداق گران فروشی و تخلف است.

دریافت هرگونه وجه اضافی از بلیت‌های پیش خرید شده گران فروشی است/ مبالغ اضافی باید به مسافران برگشت داده شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف مشهد باید در زمینه گرانفروشی بلیت‌های اتوبوس تشکیل پرونده داده و موارد تخلف را احراز و میزان فروش را به سازمان تعزیرات گزارش کنند تا این سازمان موارد را بررسی و صدور رای کند.

او ادامه داد: اگر مبلغی که در هنگام رزرو اینترنتی بلیت از مسافر گرفته می‌شود به عنوان علی الحساب درج شود تا زمان قطعی شدن نرخ مصوب بلیت هرگونه افزایش و یا کاهش قیمتی قانونی است، اما اگر در زمان رزرو اینترنتی مبلغ دریافت شده قطعی عنوان شود هرگونه افزایش قیمت و در یافت وجه مجدد مصداق بارز گران فروشی و تخلف است و وجه گرفته شده باید به حساب مسافران بازگردانده شود.

زائران دهه اخر صفر زمانی که قصد بازگشت به شهر‌های خود از مشهد را داشتند هنگام سوار شدن به اتوبوس‌های برون شهری با موضوع ۲۰درصد افزایش قیمت بلیت مواجه شدند، این در حالی بود که آن‌ها این بلیت‌ها را از یک هفته قبل به صورت اینترنتی و قطعی خریداری کرده بودند. اداره راهداری خراسان رضوی نیز این موضوع را تایید و آن را مصوبه این سازمان در بازه زمانی ۷تا ۱۱ آبان ماه اعلام کرد.

انتهای پیام//م. م
 
 

افزایش قیمت بلیت‌های اتوبوس‌های برون شهری، تخلف است


منبع: قدس آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.