هفته دهم لیگ آزادگان چهارشنبه هشتم آبان ماه با برگزاری ۹ پیگیری شد و حساس‌ترین دیدار این هفته با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال چهارشنبه هشتم آبان ماه با برگزاری ۹ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد. در حساس‌ترین بازی این هفته تیم صدرنشین فجر سپاسی شیراز میزبان تیم رده سومی گل ریحان البرز بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بادران تهران ۱ - صفر ملوان بندرانزلی

تیم بادران تهران با یک گل حریف انتهای جدولی خود را از پیش رو برداشت و با کسب سه امتیاز این بازی ۱۸ امتیازی شد. تیم ملوان همچنان با ۲ امتیاز تا اینجای فصل در انتهای جدول قرار دارد.

خوشه طلایی ساوه صفر - صفر داماش گیلان

دیدار خوشه طلایی ساوه با داماش گیلان برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. اینک خوشه طلایی با کسب یک امتیاز این دیدار در جدول ۱۹ امتیازی شده و تیم داماش هم ۱۴ امتیاز تا اینجای فصل به دست آورده است.

مس رفسنجان ۱ - ۱ مس کرمان

دربی این هفته نیز با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این دیدار حمید گلزاری برای مس رفسنجان و بهرام رشید فرخی برای مس کرمان گل زدند.

فجر سپاسی صفر - صفر گل ریحان البرز

حساس‌ترین دیدار هفته با تساوی بدون گل به پایان رسید. فجر سپاسی که با ۲۰ امتیاز در صدر جدول قرار داشت با کسب این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و به جایگاه دوم سقوط کرد.

شهرداری تبریز ۱ - ۱ آلومینیوم اراک

تیم آلومینیوم اراک بازی برده را با تساوی عوض کرد. ابتدا تیم آلومینیوم با تک گل مقداد اکبرخواه پیش افتاده بود، اما در نهایت تیم شهرداری تبریز گل خورده را جبران کرد.

سپیدرود رشت ۲ - ۱ قشقایی شیراز

تیم سپیدرود رشت با گل‌های مهیار نوروزی و احسان پیرهادی حریف شیرازی خود را از پیش رو برداشت تا سه امتیاز این بازی را کسب نماید. تک گل قشقایی شیراز را محمد جواد عباسی به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید: تنور مسابقات لیگ آزادگان داغ شد/ مدعیان به مصاف هم می‌روند


نود ارومیه ۱ - صفر آرمان گهر

تیم نود ارومیه با تک گل محمد عباد زاده حریف را از پیش رو برداشت تا با کسب سه امتیاز این دیدار در جدول ۲۱ امتیازی شود و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های اول و دوم، در جایگاه سوم لیگ قرار گیرد.

نیروی زمینی ۱ - صفر رایکا بابل

تیم نیروی زمینی با تک گل علی خدادادی پیروز دیدار این هفته شد و سه امتیاز این بازی را کسب کرد تا در جدول لیگ ۱۱ امتیازی شود.

استقلال خوزستان ۱ - ۱ سرخپوشان پاکدشت

استقلال خوزستان با تک گل حکیم انصاری بازی خانگی را مساوی کرد تا دست خالی زمین را ترک نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار