فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۶ آبان شکست حصر سوسنگرد و ۸ آذر فتح بستان برگزار شد.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس ستاد ۲۶ آبان شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برپایی هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت ۲۶ آبان شکست حصر سوسنگرد و ۸ آذرماه فتح بستان گفت: اهمیت این روز تاریخی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ایثار و فداکاری مردم این شهرستان در آن ایام و طول ۸ سال دفاع مقدس بی بدیل است.

او افزود: همه ما مدیون رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان و از خود گذشتگی مردم این شهرستان در دفاع از این انقلاب هستیم مجاهدانی که با نثار جان و مال خود نگذاشتند وجبی از این خاک به دست دشمنان بعثی بیفتد و باید در همه حال قدردان زحمات و رشادت‌های آنان باشیم.

سیلاوی تصریح کرد: همسایگان ما در اوایل انقلاب به جای حمایت از این نظام نوپای اسلامی با استکبار جهانی همراه و با تسلیح آن‌ها فکر می‌کردند در همان روز‌های اول جنگ این نظام را شکست خواهند داد، اما اقتدار و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران، رزمندگان و اهالی غیور این منطقه که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و پشتیبانی رهبر کبیر انقلاب باعث شدند متجاوزان با شکستی ذلت بار و خواری این مناطق را ترک کنند وعاقبت شوم صدا و صدامیان را همه دیدند.

فرماندار دشت آزادگان در ادامه افزود: باید به گونه‌ای برنامه ریز‌ی نمائیم که آثار معنوی ۸ سال دفاع مقدس به نسل جدید منتقل و این امر یک ضرورت ویژه در تمامی برنامه‌های فرهنگی باشد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جلسه هماهنگی سالروز شکست حصر سوسنگرد و فتح بستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.