مدیرکل خدمات بیمه سلامت کشور گفت: بیمه شدگان بیمه سلامت با ارائه کدملی در مراکز درمانی دولتی خدمات دریافت می‌کنند.

بیمه شدگان بیمه سلامت با ارائه کدملی در مراکز درمانی دولتی خدمات دریافت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مدیرکل خدمات بیمه سلامت کشوردر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان همدان در دسترس نبودن دفترچه در مواقع نیاز را از دغدغه‌های بیمه شدگان بیمه سلامت عنوان کرد و افزود با راه اندازی خدمات استحقاق سنجی، در ۶۰۵ بیمارستان دولتی سراسرکشور با ارائه کدملی اعتبار دفترچه متقاضیان مشخص و به آنان خدمات درمانی ارائه می‌شود.

مهدی قنادی جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت کشور را ۴۰ میلیون نفر اعلام کرد و افزود بیمه سلامت به حدود ۵۰ درصد مردم ایران خدمات رسانی می‌کند و ۸۵ درصد سرانه بیمه‌ای این افراد هم از سوی دولت پرداخت می‌شود.

مدیرکل خدمات بیمه سلامت کشور با اشاره به اینکه در ۲۳۳ شهر طرح نسخه نویسی الکترونیکی اجرا شده است افزود: هدف از نسخه نونیسی الکترونیکی کاهش مصرف کاغذ و صرفه جویی در وقت بیماران است.

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان هم در همایش بیمه سلامت گفت: در حال حاضر برخی مطب‌ها و داروخانه‌ها در همدان – فامنین – اسد آباد به نسخه الکترونیکی مجهز هستند و از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۰۰۰ هزارنسخه الکترونیکی به ثبت رسیده است.

نفر ثبت شده اند ارائه خدمات مطلوب از جمله مواردی است که ارکان رقابت را در صنعت بیمه به خود اختصاص داده است
سعید فرجی با اشاره به بیمه سلامت اجباری برای همه مردم گفت:هزینه بیمه اجباری برای هر نفر ۵۸۰ هزار ریال در ماه است که با اعمال تخفیف به ۲۹۳ هزار و ۹۰۰ ریال کاهش می‌یابد.

در این همایش از تعدادی از پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت استان با اهدای لوح، قدردانی شد.
انتهای پیام/م

از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۰۰۰ هزارنسخه الکترونیکی به ثبت رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.