ملی پوش دوومیدانی گفت: برخی از رقبا در مسابقات ارتش‌های جهان فینالیست رقابت‌های جهانی دوحه قطر بودند.

مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر بامانع در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب مدال طلا در مسابقات ارتش‌های جهان (المپیک سیزم ۲۰۱۹) اظهار کرد: مسابقات ارتش‌های جهان که به المپیک سیزم معروف است سومین المپیک دنیا است که فقط ورزشکاران وابسته به ارتش در این مسابقات شرکت نمی‌کنند. به هر حال ورزشکاران دارای رنکینگ جهانی و قهرمانان جهان در این مسابقات حضور داشتند و من توانستم مقام قهرمانی را کسب کنم. رقیبان خیلی قوی داشتم که صاحب رنکینگ ۸ و ۱۰ جهان بودند و فاصله‌های ثانیه‌ای با من داشتند. برخی از رقبا فینالیست مسابقات جهانی دوحه قطر و قهرمان دانشجویان جهان بودند که در فینال توانستم از سد آن‌ها عبور کنم و مقام قهرمانی  را به دست آورم.

او ادامه داد: سطح مسابقات ارتش‌های جهان خیلی بالا بود و تقریبا اگر صاحبان رنکینگ جهان در این مسابقات شرکت داشتند در آن صورت به طور حتم این رقابت‌ها با مسابقات جهانی دوحه فرقی نداشت. همه ورزشکاران کشورمان تلاش کردند بهترین نتیجه را در این مسابقات به دست آورند که من هم به نوبه خودم تلاش مضاعف کردم و توانستم قهرمانی این مسابقات را به دست آورم.

ملی پوش دوومیدانی درباره ارزیابی اش از سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی گفت: شناختی از عرب ندارم و امیدوارم دوومیدانی با حضور عرب  روز‌های خوبی را سپری کند و همه ورزشکاران و مسئولان فدراسیون عامل پیشرفت این رشته ورزشی در کشورمان شوند.


بیشتر بخوانید: پیرجهان: جو سنگین مسابقات جهانی مانع از ثبت رکوردم شد


انتهای پیام/ 

اظهارات پیرجهان درباره کسب مدال طلای مسابقات ارتش های جهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار