سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: کلیات برنامه حدادی مورد قبول قرار گرفت و فقط منابع مالی می‌ماند.

حسین شایان سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برنامه‌های احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان اظهار کرد: حدادی برنامه خود را تا المپیک توکیو ارائه داده است و کلیات برنامه مورد قبول قرار گرفت و فقط منابع مالی  برنامه حدادی می‌ماند که در  هیئت رئیسه فدراسیون مصوب و تامین می‌شود. طبق برنامه اردوی حدادی از هفته آینده در کیش برپا می‌شود. در نشست‌های سازمان تیم‌های ملی بحث فنی مطرح  و مسائل مالی در هیئت رئیسه مصوب می‌شود.  

در مورد مبلغ قرارداد مربی حدادی هنوز جمع بندی نشده است 

شایان ادامه داد: حدادی برای کشورمان افتخار آفرینی کرده است و مشکل خاصی برای قبول کردن برنامه اش تا المپیک نداشتیم و مربی اش و نفراتی که قرار است با حدادی کار کنند در برنامه اش گنجانده شده است. البته فقط عرب سرپرست جدید فدراسیون و هیئت رئیسه فدراسیون باید در مورد مبلغ قرارداد مربی حدادی به جمع بندی نهایی برسند تا قراردادش تمدید شود. با توجه به اینکه حدادی سهیمه المپیک کسب کرده است باید مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک کنند تا هزینه‌های برنامه  و اردوهای حدادی را تامین کنیم.  

او درباره وضعیت تفتیان دونده سرعتی کشورمان گفت: تفتیان در مسابقات ارتش‌های جهان شرکت کرده بود و امروز به کشور باز می‌گردد. بعد از بازگشت تفتیان به ایران از او برنامه هایش برای المپیک ۲۰۲۰ را می‌گیریم.  

شرایط  برای کسب سهمیه المپیک را فراهم می‌کنیم 

شایان درباره اینکه در دوومیدانی باز هم شانس کسب سهمیه المپیک داریم، گفت: بله تاکنون حدادی و تفتیان سهیمه المپیک کسب کردند و ۴ - ۵ نفر دیگر از جمله پیرجهان در آستانه کسب ورودی هستند. برنامه‌های سایر ورزشکاران که شانس کسب سهمیه المپیک دارند همانند برنامه حدادی و تفتیان نیست، اما شرایطی برایشان فراهم می‌کنیم که ۷ - ۸ ماه مانده به المپیک اردو‌ها و مسابقاتی  را  برایشان در نظر بگیریم که جواز حضور در این رقابت‌ها را بگیرند.

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی گفت: در حال حاضر فصل مسابقات تمام شده و در هیچ جای دنیا مسابقه‌ای نیست و ورزشکار‌ها  در دوران بدنسازی خود قرار دارند. مسابقات داخل سالن آسیا ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌شود که ورزشکاران در این مسابقات شانس کسب سهمیه المپیک را دارند. مسابقات صحرانوردی اوایل فروردین ماه برگزار می‌شود که اعضای تیم ملی برای شرکت در این مسابقات آذرماه انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار