سربالی گفت: بانوان فوتبالیست برای دیده شدن و توجه بیشتر تلاش زیادی می‌کنند، اما انگار اولویت فدراسیون روی موضوعات دیگری است.

سربالی: متاسفانه فوتبال بانوان اولویت فدراسیون نیست

زهرا سربالی ملی پوش تیم فوتبال شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این هفته به مصاف تیم شهرداری سیرجان می‌رویم. بازی با این تیم همیشه برای ما حساس بوده است. کسب پیروزی در مسابقات هفته‌های گذشته برای ما آسان‌تر بود، اما در این دیدار شرایط سختی پیش روی ما قرار دارد. تیم سیرجان همیشه رقیب مهم ما در لیگ بوده و مدعی قهرمانی است.

او تصریح کرد: خوشبختانه در این هفته تمرینات خوب و پرفشاری را برای این بازی حساس پشت سر گذاشته ایم. اگر پیروز این دیدار شویم یک گام بلند تا رسیدن به قهرمانی را می‌کنیم و برای رسیدن به این موفقیت بزرگ تمام اعضای تیم با هم همدل شدیم.

سربالی افزود: ما همیشه برای بهتر شدن وضعیت فوتبال بانوان تلاش زیادی می‌کنیم، اما متاسفانه هیچ کدام از این زحمات دیده نمی‌شوند و در اولویت فدراسیون هم قرار ندارند.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


ملی پوش تیم شهرداری بم در ادامه گفت: تیم ما نسبت به عملکرد داوران هفته گذشته به کمیته داوران اعتراض کرد و قرار است این هفته برای بازی ما از همان داوران سابقی که به خاطر دستمزدهایشان کنار گذاشته شده بودند استفاده شود. اعتراض این داوران به جا بود و امیدوارم مطالباتشان را دریافت کنند.

سربالی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی باعث به وجود آمدن اتفاقات ناگواری در لیگ می‌شود از جمله اینکه یکسری تیم‌ها به خاطر همین مسائل جلوی تیم شهرداری بم بازی نمی‌کنند. ما امید داریم که وضعیت مالی بانوان روز به روز بهتر شود، اما متاسفانه شاهد نابسامانی‌های مالی بسیاری هستیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار