سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اقدام به اعزام تیم چند تخصصی به منطقه روستای علاء سمنان نموده است.

سرهنگ پاسدار عباسعلی انتظاری مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: این سازمان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج اقدام به اعزام تیم چند تخصصی به منطقه روستای علاءنموده است که در این اعزام تعداد ۲۵ نفر از افراد توسط متخصص اطفال و تعداد ۲۸ نفر توسط پزشک عمومی و تعداد ۳۰ نفر توسط اکیپ سیار دندانپزشکی و تعداد ۱۷ نفر توسط کارشناس مامایی مورد ویزیت قرار گرفته و در مجموع به تعداد ۱۰۰ نفر خدمات رایگان پزشکی و دارویی ارائه شده است.

او افزود: بسیج جامعه پزشکی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به طور میانگین هر ماه حد اقل ۲ اردوی محرومیت زدایی پزشکی در محلات اسلامی، محلات فقیرنشین، روستا‌های حاشیه سمنان و شهرستان‌ها برگزار می‌کند و با این اقدام سعی در رفع نیاز‌های پزشکی این مناطق دارد.

سرهنگ انتظاری تصریح کرد: در این طرح‌های پزشکی و محرومیت زدایی بیش از ۴۰ پزشک، دندانپزشک و کارشناسان رشته‌های مختلف پزشکی به صورت رایگان و در قالب خدمات بسیج به خدمت رسانی مشغولند.

انتهای پیام / ر

جزئیات اعزام اکیپ درمانی به روستای علاء سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.