مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش باران در بعدازظهر امروز برخی مناطق استان اردبیل را فرا می‌گیرد

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، در بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۸ آبان) در برخی از مناطق استان اردبیل (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی) بارش باران انتظار می‌رود.

او بیان کرد: طی فردا موقتاً از مقدار ابر‌ها کاسته خواهد شد و جوی نسبتاً پایدار در استان اردبیل حاکم می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از اواخر وقت فردا (پنجشنبه ۹ آبان ۹۸) با تقویت زبانه‌های پرفشار، در روز جمعه هفته جاری در غالب مناطق استان بارش‌های خفیف را شاهد خواهیم بود و همچنین در این روز دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.

محمدی افزود: با تداوم ناپایداری ها، با نفوذ و گسترش سامانه بارشی و سرد از ظهر روز شنبه (۱۱ آبان ۹۸) تا روز دوشنبه (۱۳ آبان ۹۸) بارش باران، رخداد مه و کاهش دما (خصوصاً در ساعات شب و اول صبح روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده) پیش بینی می‌شود.

او گفت: به دلیل کاهش محسوس دمای هوا ازصبح تا قبل از ظهر روز یکشنبه هفته آینده در جاده ها، گردنه‌های کوهستانی و ارتفاعات استان بارش بصورت برف خواهد بود که موجب لغزندگی جاده‌ها نیز خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در مناطق شهری خلخال، نیر، سرعین و همچنین فرودگاه اردبیل بارش پراکنده برف احتمال می‌رود.

انتهای پیام/ح

حاکمیت جوی نسبتا پایدار از فردا در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.