استاندار کرمانشاه گفت : هر گونه تعلل در تصمیم گیری جهت رفع مشکلات مردم را نمی‌پذیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در هشتاد و دومین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت : در استان آنقدر کار‌های قانونی را سخت و مشکل می‌کنیم که مردم احساس می‌کنند هزینه کار‌های غیرقانونی برایشان کمتر و کار راحت‌تر است.

او گفت : توقع داریم مدیران کل برای حل و فصل مشکلات تلاش کنند چرا که با این وضعیت کار کردن، کسب و کار استان بهتر از این نخواهد شد.

او گفت: هیچ دستگاه اداری نمی‌تواند به دلیل فرآیند‌های غیرضروری، مصوبات را با تاخیر انجام دهند لذا هر گونه تعلل در تصمیم گیری جهت رفع مشکلات مردم را نخواهیم پذیرفت.

این مقام ارشد استان گفت: مدیرانی که سر راه کارآفرینان و فعالان حوزه اشتغال سنگ اندازی کنند و آن‌ها را سرگردان کنند باید بازخواست شوند.

بازوند گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی فرآیند‌های صدور مجوز، گسترش فعالیت واحد‌های تولیدی و همچنین تسریع و سهولت در انجام امور تولید کنندگان جهت رونق تولید را از اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

او گفت: مشکلات ۵ طرح کشاورزی و صنعتی از جمله بسته بندی شهرستان دالاهو، پروار بندی ۳۰۰ راسی، سیلو انبار و نگهداری محصولات کشاورزی، بازیافت مواد اولیه کود آلی کرمانشاه و میش داشتی ۳۰۰ راسی گیلانغرب با رویکرد تسهیل شرایط و ارائه ساز و کار‌های اداری به منظور حمایت از تولید کنندگان، رونق تولید، صدور مجوز و گسترش فعالیت‌ها با حضور مجریان طرح بررسی شد .

 

 

انتهای پیام/د

تصمیم گیری جهت رفع مشکلات مردم

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.