آیت الله دری نجف آبادی در جمع مدیران استان مرکزی گفت: دشمنان با ایجاد دوگانگی و تشکیک در خاورمیانه قصد ضربه زدن به ایران را دارند.

دشمنان با دوگانگی و تشکیک در خاور میانه قصد ضربه زدن به ایران را دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران استان مرکزی با تاکید بر هوشیاری مردم در اتفاقات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفت: دشمنان با ایجاد دوگانگی و تشکیک در منطقه خاور میانه قصد ضربه زدن به کشور را دارند و هر روز به بهانه‌های مختلف به اتفاقات دامن می‌زنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همه باید تلاش کنیم تا سازوکار مناسب برای معیشت مردم داشته باشیم و از مصارف بی جهت زده شود و پول و سرمایه را در کشور در ایجاد اشتغال مولد و درآمدزا هزینه کنیم.

او اضافه کرد: نباید مشکلات اقتصادی ازجمله واگزاری‌های نادرست شرکت‌ها در استان مرکزی خدشه‌ای به انتخابات پیش رو وارد کند که این امر موجب به نتیجه رسیدن مقاصد دشمن می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اربعین را نماد آزادی خواهی در جهان دانست و از مردم و مسئولان برگزاری باشکوه اربعین و همچنین عزاداری‌های ماه صفر قدردانی کرد.

انتهای پیام / ج

سخنان آیت الله دری نجف آبادی در باره اتفاقات در خاور میانه

برچسب ها: نماز جمعه ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.