پارلمان انگلیس با درخواست نخست‌وزیر این کشور برای برگزاری انتخابات موافقت کرد و این موافقت اولیه برای بررسی بیشتر به مجلس اعیان ارسال خواهد شد.

موافقت اولیه پارلمان انگلیس با برگزاری انتخاباتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس موافقت اولیه پارلمان این کشور برای برگزاری انتخابات در ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) را بدست آورد.

این طرح موافقت اولیه را در مجلس عوام کسب کرده است. موافقت اولیه مجلس عوام با پیشنهاد بوریس جانسون در خصوص برگزاری انتخابات برای بررسی بیشتر به مجلس اعیان انگلیس فرستاده خواهد شد.

در صورتیکه مجلس اعیان نیز با این پیشنهاد موافقت کند، انتخابات زودهنگام در انگلیس در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برگزار می‌شود.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه در جمع اعضای کابینه خود گفت انتخابات برای پایان دادن به رخوت و فلج کنونی در پارلمان کشور و اجرای برکسیت، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، ضروری است.

پیش از این مجلس عوام انگلیس بوریس جانسون را وادار کرد از اتحادیه اروپا بخواهد برکسیت را تا روز ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ به تأخیر بیندازد، به جای آن که انگلیس در راستای ضرب الاجل قبلی تعیین شده، این هفته از این اتحادیه خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار