تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری تدارکاتی به مصاف برزیل خواهد رفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد که تیم ملی این کشور قرار است ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) در خاک عربستان به مصاف تیم ملی فوتبال برزیل برود.

این تیم با هدایت اسکالونی به مصاف برزیل بروند و در این دیدار لیونل مسی و آگوئرو را به خدمت خواهد داشت. همچنین آرژانتینی‌ها ۴ روز بعد با اروگوئه دیدار می‌کنند که بازی حساسی محسوب خواهد شد.

آرژانتین چند ماه قبل در نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ با برزیل دیدار کرد که با ۲ گل شکست خورد.


بیشتر بخوانید: آرژانتین ۱ - برزیل ۰/پیروزی آلبی سلسته در نخستین تجربه سمپائولی


البته خبر خوش برای فوتبالدوستان آرژانتینی این است که سرمربی این تیم چندی پیش اعلام کرد که مسی و آگوئرو به تیم ملی بازمی گردند و می‌توانند در ریاض (پایتخت عربستان) با برزیل بازی کنند.

همچنین سال پیش هم این ۲ تیم در عربستان با یکدیگر بازی کردند که برزیل یک بر صفر به برد رسید و حالا آرژانتینی‌ها به دنبال انتقام در سوپرکلاسیکو هستند.

البته گفته می‌شود، قرار است که بازی خداحافظی هم برای یاسر القحطانی ستاره برزگ تیم ملی فوتبال عربستان و باشگاه الهلال برگزار شود.

سال گذشته تیم ملی فوتبال برزیل با همه ستاره‌های بزرگ خود مثل نیمار، فرمینیو و کوتینیو در این رقابت شرکت کرد این درحالی بود که مسی با تیم ملی آرژانتین نبود، اما ایکاردی و دیبالا تیم را همراهی کردند که در نهایت بزریل توانست با شکست یک بر صفر آرژانتین جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دنیای فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار