عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تعطیلی‌های زیادی در کل ایام سال وجود دارد، در حالی که راه نجات کشور، کار کردن است.

راه نجات کار کردن استسلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: تعطیلی‌های زیادی در کل ایام سال وجود دارد، در حالی که راه نجات کشور، کار کردن است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مخالف طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها هستید، گفت: بنده کاملا مخالف اجرای این طرح هستم؛ رونق کشورمان با کار کردن میسر می‌شود. مثلا در این هفته و هفته آتی ما تعطیلی داریم، اما راه درست کار کردن است.


بیشتر بخوانید: تعطیلی پنجشنبه‌ها سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود


خدادادی با اشاره به این موضوع که برخی معتقدند تعطیلی پنجشنبه‌ها موجب رونق صنعت گردشگری خواهد شد، اظهار کرد: کارگر کارخانه باید در محل کار خود حاضر باشد و کار کند، ما چند میلیون کارمند و کارگر در شهرستان‌ها داریم که باید کار کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تقویم ما تعطیلی‌های زیادی وجود دارد، بنابراین لزومی برای تعطیلی روزهای پنجشنبه وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا به تعطیلی پنج شنبه ها نیاز هست ودرتمام دنیا دوروز در هفته تعطیلی دارن و کارشناسان مربوطه و متخصص در این حوزه ها اعتقاد دارن تصویب این طرح فواید بسیار بیشتری نسبت به مضرات ان دارند. این نماینده محترم هم لطفا اطلاعاتش را بالا ببرد بعد نظر بدهد جناب خدادادی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
راه نجات مملكت نوآوريه
آخرین اخبار