دبیر هیئت شمشیربازی استان یزد گفت: تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر در رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، مدال نقره را از آن خود کرد.

سید حسن صدیقی دبیر هیئت شمشیربازی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر، در رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا با هدایت حمید رضا شیر سرمربی یزدی مدال نقره را از آن خود کرد.

او افزود: شهریار گلزار به عنوان تنها بازیکن نماینده سابریست یزدی در این دوره از رقابت‌های تیم ملی شمشیر بازی کشور حضور داشت.

صدیقی اظهار کرد: ایران با ترکیب نیما زاهدی، شهریار گلزار، امیر حسین شاکر، احمدرضا شهمیری با هدایت حمیدرضا شیر سرمربی یزدی در بخش تیمی با دیگر رقبای قدر خود رقابت کرد.

او با بیان اینکه تیم ملی شمشیر بازی ایران در مرحله یک هشتم نهایی با قرعه استراحت روبرو بود، افزود: در مرحله یک چهارم نهایی، ایران با نتیجه ۴۵ بر۴۴ فیلیپین را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

صدیقی در ادامه به برد ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل تایلند اشاره کرد و گفت: سابریست‌های ایران در این مرحله با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ تایلند را شکست دادند و در مرحله فینال نیز با نتیجه ۴۵ بر ۲۲مغلوب کره شدند و در نهایت مدال نقره این رقابت‌ها را ازآن خود کردند.

رقابت‌های قهرمانی شمشیر بازی آسیا در سه اسلحه سابر، اپه وفلوره از ۱ آبان ماه آغاز شد و ۶ آبان ماه نیز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ی

سابریست یزدی در رقابت‌های قهرمانی آسیا نقره‌ای شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار