دبیر هیئت شمشیر بازی استان یزد گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور در قسمت بانوان بعد از ۳ روز رقابت با نایب قهرمانی یزد در ارومیه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید حسن صدیقی، دبیر هیئت شمشیر بازی استان یزد گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور در قسمت بانوان بعد از ۳ روز رقابت در ارومیه به پایان رسید و دختران شمشیرباز یزدی توانستند در مجموع با کسب دو مدال طلا یک نقره و پنج مدال برنز نایب قهرمان این دوره از مسابقات شوند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در سه اسلحه سابر، فلوره و جاپه و دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد، افزود: در مسابقات انفرادی بخش اسلحه سابر، شیدا عالمی قهرمان شد، آیدا حاجی‌باقی‌آبادی بر سکوی دوم ایستاد و آیسا صدیقی مقام سوم را کسب کرد.

صدیقی گفت: در بخش اسلحه اپه و فلوره مسابقات انفرادی نیز به ترتیب عطیه‌السادات دشتخوش و زهرا کارگر مقام سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت شمشیر بازی استان یزد افزود: مسابقات تیمی در بخش اسلحه سابر با قهرمانی تیم یزد به پایان رسید و در بخش اسلحه اپه و فلوره تیم یزد مقام سوم را از آن خود کرد.

صدیقی عنوان کرد: تیم شمشیر بازی بانوان یزد با کسب ۲۵۰ و با اختلاف قهرمان قهرمانان شد.

در این مسابقات و در مجموع تیم آذربایجان‌غربی با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم اصفهان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز سوم شد و تهران، گیلان و مازندران به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

انتهای پیام/ی

درخشش بانوان شمشیرباز یزدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.