همایش هیئت‌های مذهبی استان گلستان که با پای پیاده خود را به مشهد الرضا رسانده بودند، امروز در حرم رضوی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، و به نقل از  استانداری گلستان ؛ هادی حق شناس استاندار گلستان در این مراسم گفت: یقینا وقتی از مشهد به شهرهایمان بر می‌گردیم اگر ارادت ما به اهل بیت (ع) بیش‌تر از قبل شود، یعنی این زیارت‌های ما اثری داشته است.

هادی حق شناس افزود: اینکه فقط زیارت کنیم و برویم کافی نیست، موضوع بزرگ‌تر این است که آگاهی و معرفتمان نسبت به قبل بیشتر شود.

حق شناس بیان کرد: اگر ما نسبت به خانواده، همکاران و همشهری هایمان مهربان باشیم و به همدیگر رحم کنیم و اگر نکات و رهنمود‌های ائمه اطهار را رعایت کنیم، زندگی‌های ما حسینی وار و محمدی وار خواهد شد.

حجت الاسلام نورالله، ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: استان گلستان از جمله استان‌هایی بود که برخی از زائرین آن با پای پیاده به مشهد آمده اند و در این شهر مقدس هیئت جوادالائمه میزبان آن‌ها بود.

حجت الاسلام نورالله، ولی نژاد افزود: هیئت‌های مذهبی ما به یک مجموعه تربیتی تبدیل و اثربخش ظاهر شده اند و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و علما، قدم بر می‌دارند.

ولی نژاد به نقش هیئت‌های مذهبی در سیل اخیر استان گلستان هم اشاره کرد و گفت: هیئت‌های ما در سیل گلستان پا به پای مسئولین حرکت کردند و خدمات بزرگی ارائه دادند.

امسال ۲۲ هیئت مذهبی از استان گلستان با پای پیاده خود را به مشهد مقدس رساندند.


انتهای پیام / فا


پیاده روی در مسیر مشهدالرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.