مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اعزام بیش از ۲۲ هیئت مذهبی به صورت پیاده روی به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نورالله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همه ساله از روز ۱۲ محرم تا پایان صفر هیئت‌های مذهبی زیادی از استان به سمت مشهد حرکت می‌کنند که در دهه آخر این حضور پررنگ‌تر می‌شود.

او از اعزام بیش از ۲۲ هیئت مذهبی به صورت پیاده روی به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد و افزود: برای چهارمین سال تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی اعم از پیاده و سواره گلستان در روز ۶ آبان مصادف با ۲۹ صفر در سالن کتابخانه قدس حرم امام رضا (ع) انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هماهنگی لازم جهت رفاه حال زائران با نیروی انتظامی، خدماتی و بهداشتی استان خراسان رضوی و خراسان شمالی صورت گرفت.

ولی نژاد با اشاره به اینکه اسکان و تغذیه زائران گلستانی را هیات جواد الائمه (ع) استان خراسان رضوی انجام خواهد شد، ادامه داد: هیات مهدویون گلستان برای خدمات رسانی به زائران حرم امام رضا (ع) موکبی با عنوان سقاخانه به یاد چهار هزار شهید گلستانی در میدان برق مشهد برپا خواهند کرد.

او افزود: این موکب علاوه بر توزیع وعده‌های غذایی، چون صبحانه، نهار و شام خدماتی، چون پزشکی را به زائران ارائه خواهند کرد.
 
 
انتهای پیام / ن
 

اعزام بیش از ۲۲ هیئت مذهبی به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.