بسیاری از کارکنان شرکت قطعه‌سازی عظام با تشکیل کمپین حمایتی در فضای مجازی از عباس ایروانی متهم ۷۶۴ میلیون دلاری حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «با افتخار عظامی‌ام»؛ این نام کمپینی است که به تازگی در صفحات مجازی به حمایت از عباس ایروانی متهم ۷۶۴ میلیون دلاری راه افتاده است.

عباس ایروانی مدیر شرکت قطعه سازی عظام و متهم ردیف اول پرونده اخلال عمده جرائم اقتصادی است که رسیدگی به آن برعهده قاضی صلواتی رئیس شعبه چهارم دادگاه ویژه جرائم و مفاسد اقتصادی است.

حمایت عجیب کارکنان عظام خودرو از متهم ۷۶۴ میلیون دلاری

متهم ۷۶۴ میلیون دلاری بزرگ‌ترین قطعه ساز خودرو ایران است که از سال ۷۶ گروه قطعات سازی خود را در شهر‌های مختلف ایران افتتاح کرد و علاوه بر قطعه سازی اقدامات مختلفی در حوزه گردشگری هم انجام داده است.

این متهم به دلیل پرداخت رشوه به گمرک، محمد رضا خاوری، جعل اسناد مختلف و گاز سوز نشان دادن قطعات بنزین سوز پای محاکمه دادگاه رفته است.


بیشتر بخوانید: ماجرای فرار متهم ۱۲۸ میلیون دلاری پرونده عظام چه بود؟


به گفته ایروانی شرکت قطعه سازی او برای بیش از ۴ هزار نفر کارآفرینی انجام داده و او جزء یکی از بهترین کارآفرینان کشور است.

هشتگ حمایتی برای حمایت از اتهام افساد فی الارض

حال عباس ایروانی فرزند رضا و مدیر گروه عظام به اتهام افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان ۷۶۴ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۴۲۵ دلار و به اتهام رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته، قاچاق قطعات خودرو، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از اسناد مجعول و معاونت در پرداخت رشوه و مشارکت در فراری دادن یکی از متهمان پرونده باید به دادگاه پاسخگو باشد.

بر اساس قوانین فساد فی الارض اتهامی بسیار سنگین است که اگر برای دادگاه ثابت شود مجازات اعدام را به دنبال دارد، اما اکنون به تعدادی از کارکنان شرکت خودروسازی عظام با ساخت هشتگ‌های حمایتی با عنوان «من هم یک عظامی‌ام» و « با افتخار یک عظامی‌ام» از تاریخ ۲۱ مهرماه اقدام به ایجاد کمپین حمایتی برای مدیر مفسد خود کرده‌اند.

هواداران عباس ایروانی با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام و با قرار دادن ویدئو‌های حمایتی از مدیر خود حمایت به عمل آوردند.

در پیام‌های این کارکنان که از اقصی نقاط کشور منتشر شده از حمایت عباس ایروانی صحبت شده است و آن‌ها در تمامی فیلم‌ها اعلام کرده‌اند که از گروه عظام برای فعالیت‌هایش تشکر می‌کنند.

حمایت عجیب کارکنان عظام خودرو از متهم ۷۶۴ میلیون دلاری

حمایت عجیب کارکنان عظام خودرو از متهم ۷۶۴ میلیون دلاری

ایروانی: محکم بایستید و از هیچ چیزی نترسید 

پس از آن عباس ایروانی هم در واکنش به حمایت کارمندان خود و خطاب به آن‌ها گفت: محکم بایستید و از هیچ چیزی نترسید، چه من باشم و چه اعدام شوم، عظام باید به کوری چشم کسانی که برای او پرونده درست کرده‌اند کار کند و لحظه‌ای در آن وقفه ایجاد نشود.

وی همچنین در پیامی دیگر اظهار کرد: از روحیه همبستگی که در میان همکاران خود دیده‌ام لذت بردم و روحیه و امید بیشتری گرفتم.

ایروانی ادامه داد: مطمئن باشید روز‌های سخت می‌گذرد، من نام این شرکت را از قرآن کریم در آورده‌ام و مطمئن باشید عظام مشکلات خود را سپری می‌کند. توقع این بود که با عظام این گونه رفتار نشود، زیرا شرکت ما در حال جهانی شدن بود و ۴ هزار نفر کارمند داشت.

این متهم بیان کرد: بعد‌ها روشن خواهد شد که مسائل چه بوده و چقدر به کارآفرینی ضربه وارد شده است؛ هیچ کسی نمی‌تواند باور کند که شرکتی با این عظمت به این بحران برسد، اما با این وجود شرکت عظام در حال ادامه است و به همه می‌گویم که محکم بایستید، زیرا خدا پشت شماست و من دستان شما را می‌بوسم.

با وجود آن که مدعی العموم در پرونده فساد فی الارض عباس ایروانی و رشوه‌های کلان او به بسیاری از مدیران گمرکی و بانکی وارد شده است، اما کمپین عجیب حمایت از متهم ۷۶۴ میلیون دلاری در فضای مجازی راه افتاده و هشتگ حمایتی برای این مفسد به وجود آمده است و باید دید که در نهایت حکم پرونده چه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید پیکر
۰۲:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
نه عزیزان هیچ زوری نبوده .پرسنل عظام همیشه ممنون حاج آقا هستن .
من مدیر نیستم و در مجموعه ای شاغلم در آمدش هزینه رو به روی شرکت رو نمی‌داد با این حال حاج آقا اجازه ندادن کارمندانش در پارک آبی کیش بیکار شن .و شاهد بودم با تمام‌کارشکنی ها از سوی بعضی افراد ایشون کم نزاشتن واسه کار کنانش . خیالتون راحت دزدای واقعی رو هیچکس جرات نمیکنه دادگاهی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
من خودم تو عظام بودم به کارمند های جز علاوه بر عیدی خود حاج عباس عیدی میده وزارت کاری ولی به مدیران 100 میلیون میداد. نسبت به بقیه شرکت ها بهتر بود ولی در کل کارگر ایرانی رایگان داره کار میکنه در حد روزی پول ناهار و شامش کارفرما که خودشو کارآفرین بدونه زیاده روی و شکر خوری کرده
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۳۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
ایروانی که خودش رشوه ها رو دستی نمیبرده بده به مدیران خودرو. امیدوارم دادگاه با عوامل پرداخت رشوه هم برخورد کنه. همه جرائم رو نباید فقط ایروانی براش مجازات بشه. پس شبکه توزیع رشوه چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
کمپین حمایت دزدها از دزدها
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا..از بندر انزلی
۱۳:۴۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
با سلام ..من یک ۲۰۶ خریدم مدل ۹۷ هر دهروزباید ببرم چراغ چک رو خاموش کنم .۲.روغن ریزی داره.۳.روشن میشه خورشت تو مات گاز میخوره✒مهمتر از همه برف پاک کن رو بزن چراغ جلو روشن میشه...والا دیگه چیبگم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۴۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
دوستانی که تو بازار و کسب و کار تولید نبودن لطفا نظر بی حساب ندن
اگه یه شرکت بزنی و بخای برای تولید کشورت دستگاه یا مواد اولیه وارد کنی اونوخت متوجه فساد دستگاه های دولتی میشی که برای درخواست های قانونیت مجبورت میکنن رشوه بدی وگر نه شرکتت میخابه و ....
کسی هم براش مهم نبست.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
چهار درصد سخت وزیران آور برای بازنشستگی رو خوردی.سی میلیون تومن حق هر کارگر رو خوردی،مدعی کارآفرینی هم هستی.و بعد با افتخار میگویی خدا پشت ماست؟به کارگران شش ماه ،چهار ماه حقوق نمی دهی بعد فیلم تهیه میکنی میگویی طرفدار شماست.بیایین از بازنشستگان مجموعه ی شما در فرآوری و ساخت بپرسیم چه خون و دلی ازشما خوردن.نامه های سفید امضا و تعهد های محضری تا شکایت نکنن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۱۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
ایروانی به تنهایی که نمیتونست این همه اختلاس کنه مطمئن که افراد زیادی پشت پرده هستن از ریاست محترم قوه قضائیه خواهشمندیم تا کله گنده های زیر دست رو هم به سزای اعمالشان برسونند
-
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
ین کمپین هارو خودش به راه انداخته ،کارکنها و کارگرها برای نون حمایت میکنن
-
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
اربابشون دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
امیدواریم دستگاه عدالت تحت تاثیر این جوسازی قرارنگیرد ومنافع کشور را ارجح بداند نتایج . این محاکمه درسی باشد برای کسانی که بارشوه واردات غیر مجاز انجام میدهند و تولید داخلی را نابود می‌کنند وجایزه کارآفرینی هم میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
یبسیب
۰۸:۴۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
مفت خور و دزد اگه ماری تو استین نداشته باشه چه باکی از دادگاه داره. از اول این مرتیکه دزد داشت حاشیه سازی درست می کرد. واقعا از کجا معلوم اینها کارگر باشن که البته میتونن هم باشن وقتی یک زوری بالای سرشون میگه باید وارد این کمپین بشید. در هر صورت این مرتیکه دزد رو هر چه سریعتر باید به سزای اعمالش رسوند. اعدام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
اری در کشور مسلمان وشیعه ایران اعتماد به امام ورهبری موجب شد برخی ظاهر الصلاح ولی منافق صفت وبدور از ایمان به جایگاههایی برسند که از اعتماد مردم سو استفاده کنند وبا رواج فساد ورسیدن خود به مطامع مادی دنیایی دین ومردم متدین ایران را پوپولیست معرفی کنند دقیقا مانند صفاتی که در ابتدای سوره بقره در قران برایمنافقین شمرده شده که مردم را نادان معرفی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
تشکری
۰۹:۱۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
اینها ازخدادمیزنن ولی متهم فراری میدن وتو داگاه باپاشان بهم اتلامیدن دم از خدا میزنن کارگر بببخت قرارداد سفید امضامیکند ولی دم از خدا وقرآن میزنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
هرگاه عده ای فریبکار در جامعه خود را پشت عنوان مردم ودموکراسی پنهان میکنند همین اتفاقات می افتد یعنی تفرقه وانواع فساد وکوچک کردن مردم وبزرگ نمایی شخصیتی برای عده قلیلی بعنوان متخصص ، رواج اصطلاح پوپولیست ونسبت دادن ان به مردم ، همان هایی که تمام سطوح جامعه را در تخصصهای مختلف( نه فقط فریبکاران سیاست زده) میسازند ومسولیت مدیریت کلان ان را به برخی سیاست مداران میسپارند اما از دیدگاه برخی سیاسیون غرب زده میشوند پوپولیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
اونایی تو گمرک و سایر اداره ها از آقای ایروانی رشوه دریافت کردند اونارو هم گرفتند یا فقط رشوه دهنده رو دادگاه می گیره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
یک کمپین از ناراضیان صنعت خودرو بذارید و نظر مردم بپرسید قطعا این جماعت پودر میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ب.م
۰۷:۰۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
با زدن شاخه ، شاخه ای دیگر میروید . تنه اصلیرا هم بزنند هنوز ریشه در خاکدارد .مفسدین اقتصادی دارای رانتهای پشت پرده ای هستند که اگر مهره ای حذف شد مهره ای دیگر تحت نام وعنوانی دیگر جایگزین شان میشود .فسادهای بزرگ یک تشکل است ویک بدخیمی مانند سرطان .اگر با جراحی حذف شوند قبلا ریشه ها وراه ها ومجراهای بیماری را از خود بجا گذاشته اند باید ساختار فساد به گونه ریشه ای حذف شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
بلی ریشه دارد
France
بی نام
۰۵:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
اگر واقعا کارافرین بوده و تخلفی نکرده بخدا حیف است محاکمه شود ولی اگر واقعیت داشته و این تخلفات را انجام داده بخدا حیف است زنده بماند.
قضاوت بسیار سخت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
من از روید خار سر دیوار دانستم/ که نا کس نمی گردداند از این با لا نشینی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
ایروانی کارکنانش رو یا تهدید کرده یا تطمیع!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
از کجا معلوم اینها کارگرن از تین مفسدین از خدا بیخبر چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
تشکری
۰۹:۳۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
شماهاببینید اینها کارگر نی ستن اینها وابستهای همین دزدان واختلاسگران هستن هرکدام اینها ۱۰۰۰تاقوم وخیش دارن دست یکی کردن واین کمپینرا راه انداختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
این دزد ها رو حتما اعدام کنیین!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اینها کارگران نیستند رشوه گیران وشرکای اختلاس در همه زمینهها هستند
Iran (Islamic Republic of)
گیلانی
۲۲:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
خوبه کسانی که بنام کارگر ازاین مفسد حمایت میکنند احضارکنند تا ضمن بررسب علت حمایت از مفسد فی الارض برای مردم هم مشخص بشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
دزدی و فساد قابل سرایت است
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۲۲:۴۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
تمامی کسانی که بنحوی از این حمایت کرده اند نیز باید محاکمه شوند چون بی شک آنها نیز در این تخلف شریک بوده و قصد در تشویش اذهان عمومی را دارند .
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
آنهایی که از فساد حمایت می کنند میترسند نوبت خودشان برسد.
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
دقیقاهمینطوره،درودبرشما،مثل گله کفتارهاوگرگ های درنده که برای خود رئیس تعیین میکنندشمابه خودتون افتخارمی کنیدکه مفسدفی الارض حمایت می کنید؟وبرای شماهیچ فرقی نداره که شکمهای خودوزن وبچه هاتون رو بالقمه حرام پرکنید؟
Germany
Amin
۲۱:۵۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
حتما کسانی که حمایت میکنن خودشون هم سود میبرن. تو این مورد باید کل کسانی که به نوعی تو این مساله رابطه داشتن محاکمه بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
یه مشت کارگر بدبخت برا اینکه بیکار نشن حمایت میکنن همینجوری از پیش خودتون یه چیزی میگین
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۱۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
یک حساب سر انگشتی .
کار افرینی برای ۴۰۰۰ نفر .
مبلغ مورد مناقشه ۷۶۰ میلیون دلار .
تقریبا ۱۹۰ هزار دلار بابت هر نفر پول اختلاس کرده .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۵۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
من از این سیاست بازی ها سر در نمیارم // ولی هرکی به قشر ضعیف میرسه // خدا پدرش را بیامرزه // بعضی ادای رسیدگی و حامی کارگر بودن را در میارن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۴۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
یه دفعه یه کمک عظام برا ماشینم گرفتم همه هم از مارکش تعریف میکرن یه ماه نرفت شروع کرد به صدا دادن همه هم میگفتن امکان نداره بهترین مارک همینه نباید خراب میشد حالا فهمیدم چرا...واگذارشون میکنم به خدا و قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۳۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
هرکس فساد کند باید محاکمه شود اصلا به تعداد کارگر و ... ارتباطی نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
باپول مردم به اینجا رسیده ای حالا برای در رفتن از قانون به دنبال یار می گردی اقای قاضی صلواتی شما طبق قانون با این مفسد برخورد کنید کارگران هم طبق روال قبل به کار ادامه خواهند داد این کلاه برداران پشت سر مردم کارهای زیادی انجام می دهند
Canada
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
معلومه .کارگران هر جا باد بیاد .خرمن باد میدهند .حتما بنفع شون بوده .حتی اگر داعشی اقتصادی هم باشد .متاسفانه کارگران منافع خود را میبینند که اصلا درست نیست .باید محکوم کنند .حتی اگر منافع شون در خطر باشد .از جیب دیگران دزدیده و به جیب شما ریخته .لقمه حرام میخورید
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۷:۳۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
دوست من شما نباید ادعای چند کارگر نما را به حساب کارگران واقعی و زحمتکش بگذارید .
شما اجازه بدید قانون در موردشون قضاوت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
تو چی میفهمی کارگری چیه که اینطوری حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
کمک فنرهاش واقعا عالی هستند
Iran (Islamic Republic of)
Mehrdad
۱۹:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
بچه ها نگران نباشید بعد از پیروزی در دادگاه قراره یک کارخانه اتومبیل سازی راه اندازی کنیم و رو دست همه بزنیم قطعه هم که خودمون تولید میکنیم

اسمشو میذاریم (( اعظام خودرو و شرکا ، مطمئن ))

هرکی حمایت کنه میشه جزوه شرکا
Iran (Islamic Republic of)
Mehrdad
۱۹:۴۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
روزی روزگاری در اعظام خودرو


ببخشید فقط احساس کردم اسم با مسمی ای ( مسمایی ) هست
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
به معیشت مردم و قشر ضعیف برسید // مبارزه با فساد ربطی به اوضاع بد کارگران نداره // دو مقوله جدا از همند
Iran (Islamic Republic of)
رنجديده
۱۹:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
خارج از پرونده
=========
از محمدرضا خاورى اسم برده شد نكند برادر محمود رضا خاورى باشد!
حتما دستگاه هاى اطلاعاتى متوجه شده اند. دستگاه قضا هم بايد مقابل اپيدمى فساد در كشور بيشتر بجوشد شود تا براى رضايت خدا رنج ديده ها را دريابند.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۹:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
با جون مردم بازی کردی کلی هم دزدی کردی افتخارم میکنی
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۹:۱۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
باسلام عرض ادب و احترام
*** عظام باید به کوری چشم کسانی که برای او پرونده درست کرده‌اند کار کند و لحظه‌ای در آن وقفه ایجاد نشود ***
از آن عظمت مثل ایران خودرو یک ویرانه ساختی . ایران خودرو با پیکانش بود کره جنوبی دمپایی میساخت . انشالله وقتی مجازات و کیفرت تعیین شد روشن میشود کوردلی از بینایی اثرش چقدر بیشتر است . التماس دعا *
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
لطفا به شرکت کروز که به مراتب رانت خوار تر از اعظام هست رسیدگی بشه... خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
قطعات عظام جلوبندی پژو باکیفیت تر از فرانسویش بود...
کسی میگه نیس نبسته نمیدونه....
بقیه لوازم یدکیشم خیلی خوب بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
براي کساني که حمايت مي کنند از اين متهم فرقي ندارد که چقدر حقوق ملت و اقتصاد کشور زيان ديده متاسفانه فقط منافع خود را در نظر مي گيرند و حقوق ضايع شده ديگران برايشان مهم نيست !!
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۷:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
بله آقای ایروانی محکم بایستید و از هیچ چیز نترسید فقط اموال مردم مظلوم و باعزت و بچاپید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
معلومه که همه کارگران رو ترسوندن از اینکه بیکار میشید بعد خواستن کمپین بزنن تا از زیر تیغ عدالت فرار کنن ...
Iran (Islamic Republic of)
ذاکر
۰۴:۳۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
نگران نباش ایستادگی‌اینها‌عین‌ پرکاهی‌درمقابل‌طوفانی‌سهمگین‌است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
باید سریعا محاکمه شن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
چقدر مردم رو توی این جاده ها به گشتن داد با قطعات بی کیفیت که بر روی خودروها نسب شد و خانواده ها
رو بیچاره نمودند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
تو این همه قطعه ساز جزو باکیفیت ترین بوده . اگر خودرو ساز قطعه اشغال به خورد من و تو میده تقصیر قطعه ساز نیست
Germany
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
نصب !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
واقعا قطعه های با کیفیت تولید کردند. هرچی بردند نوش جانشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ببخشید اگر جیزی ساخته پولش را گرفته و بردن مال مردم غیز از کاری که کرده عین کلاهبرداری و دزدی نیست لطفا از پیاله ایشان غذا نخور و از کار کردن خودت نون بخور
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۱۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
متاسفانه افرادی از این دست با تزریق فساد به مجموعه اداری کشور موجب ریشه گرفتن فساد میشوند ممکن است کارهایی را هم به انجام رسنده باشند که ان هم دریافت سرمایه وهزینه انها بوده در اصل بذای خودش کار کرده چرا ما هر کسی در این کشور کار میکند را بسیار ایثار گر میدانیم ؟ ایا افراد برای گذران عمر خود نیازمند کارکردن نیستند؟ ایثار گری با ارتشا ومفاسد همراه نیست اگر هم کارمحکمی کرده از نام وسود ان بهره برده است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اگه شیطان رو هم همین الان بیارنش محاکمه اش کنند کسانی پیدا می شند که ازش حمایت کنند و مظلوم نمایی کنند و حق به جانبش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
هردم ازاین باغ بری می‌رسد.
Iran (Islamic Republic of)
فانی
۱۶:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
این کمپین شاید ساختگی باشد و افرادی بازر یا زور اقدام به رای دادن کرده اند که بایستی از طریق پلیس فتا به آن رسیدگی شود. شاید هم پای دولت مردان تدبیر و امید در میان است.
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
با پول مفت و فراوان چه کمپاین هایی که نمیشه راه انداخت. جل الخالق!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
وقتی با مفسد برخورد نشود تبدیل به مافیا می شود مسئولین عبرت بگیرند و با فساد قاطعانه برخورد کنند و فساد را در نطفه خفه کنند.
Iran (Islamic Republic of)
کارگرعظام
۱۵:۴۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
کمپین اونایی راه انداختن که ازشرکت چیزی واسشون میماسه نه کارگرهای بدبخت که حقوق ۲ماه یکبار میگیرن همشون دزدن ماهم مجبوریم اونجاکارکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
۷۷
۱۵:۱۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
کسی که گمرک وبانک را با رشوه زمین زده وسوار کار شده راه اندازی کمپین مجازی در طرفداری از خودش کار سنگینی نیست.بهر طرف که نگاه کنه امکان بهره برداری وجود دارد......این تذهبون..
Iran (Islamic Republic of)
H.kh
۱۵:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
من ۱۵ سال سابقه تعمیر خودرو دارم
باید بگم کیفیت قطعات اعظام عالی و قیمتها بسیار منصفانه هست
ازینکه چنین مشکلی برای این گروه ایجاد شده بسیار متاسفم.اما هرکی دراین شرکت کاری کرده.خروجی یعنی ما مصرف کنندهها باین برند نمره خوبی خواهیم داد
-
حمید
۱۴:۴۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اگه اعدام بشه کارگرها بیکار میشن طبیعیه که حمایت کنن
ضمنا وقتی هنوز حکمی صادر نشده نمیتونین بهش بگین مفسد این آقا فعلا فقط متهمه
Sweden
م ش ش
۱۴:۳۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ایشون مگه فقط متهم نیستند
یه دفعه حق داشتن وکیل رو هم ازشون بگیرین
آخه ممکنه داشتن وکیل هم متعجبتون کنه
تا وقتی که اتهامشون قطعی نشده هر کسی حق داره ازشون دفاع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
از کارگرهای بیچاره تعهد گرفته اند و تحت فشار حمایت کرده اند .
تو همه جا همینجوری است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
عزیزان دلم هموطن روشنفکر و آگاهم، یادتون هست، چند وقت پیش مردم عزیزمون چقدرگله و شکایت از کیفیت بد قطعات داشتن؟! حتی احتمالاً خودِ شما هم یکی ازآن افراد بودید!! مشکل بعضی از افراد نداشتن وجدان کاری و میهن دوستی است. کاری که عده ای از این بی خداها با کشورمون کردن! هیچ دشمنی نکرد! ضربه بزرگ به اقتصاد کشور و اعتماد ملّت شریف ایران کرد. بنده جناب آقای عباس ایروانی را نمیشناسم، و قضاوت هم در حد من نیست! چون ما قانون داریم و قضاوت کار قضات باتجربه وکاردان هست. به امید پروردگار و با توان قضات روشنفکرمون هیچ بیگناهی پای چوبه دار نرود. هموطن خوبم کمی صبر و مطالعه واحترام به حقوق دیگران انشاءالله کشوری آباد وپیشرفته خواهیم داشت. درضمن هیچوقت کارهای بد و ضد منافع مّلی با اعدام درست نشده، با کارکارشناسی و ریشه ای درست شده، قطع دست مافیا از هر سیستمی جوابگوست. ***یــا حـــــق***
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز این زخم دیگر از التیام گذشته و تمام بدن بیمار را گرفته و با عضو معلول باید معدوم شود، بله این درسته که اگر از اول به درمانش می پرداختند امیدی بود ولی دیگر دیر شده و این بازمانده سوء مدیریت است.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
این مفسد باید صد در صد اعدام‌شود تا درس عبرتی برای دیگران شود که حتی نیت خلاف ، دزدی و اختلاس هم به سرشون نزند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
یعنی قطعات عظام رو برا ماشینم استفاده میکردم،آشغال و بی کیفیت بود بخاطر همین بود.
خدا لعنت کنه این مفسد رو و همه ی حامیان فاسدش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
بیچاره ها حتما بهشون قول دادند که به حقوق تضییع شده شون میرسند والا کی بیشتر از کارگرها از به دام افتادن فاسدان نفع میبره .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۱۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ما همه حامی ای دزد هسیم..چون همه ما از قطعات و لوازم عظام استفاده کردیم...خو اون بد بخت بیچاره ها هم که دارن کمپین راه میاندازن خیال میکنن راه به جای میرسه..ولی .....ولی عدالت بلاخره یه روزی گریبان گیر متخلفین میشه...همیشه ماه پشت ابر نمی مونه..
Iran (Islamic Republic of)
Mehrdad
۱۳:۵۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ما حامی هیچ دزدی نیستیم فقط مجبوریم
چون انحصار خودرو و قطعات دست اینهاست ما رو اجبار کردن که از اینها خرید کنیم وگرنه می رفتیم از یه خودروساز دیگه خرید میکردیم که اصلا وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
از رهبر انقلاب میخام توصیه بررسی همه جانبه کنند اگر قراره فساد زدایی بشه اول از خود حکومت بعد بخش خصوصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اول و بعد نیاز نیست هرجا بود بلافاصله باید برخورد بشه رهبر انقلاب تقریبا 15 یا 20 سالی میشه مبرزه با فساد رو گفتن اما کسی عملی نکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
کدوم موسی و کدوم سامریه؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۰۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
انشاالله که به تمام اتهامات طبق قانون رسیدگی بشه و بدون ملاحظات حکم صادر بشه
اما در این صورت هم یک مسئله بسیار مهم که بالا رفتن غیر فنی وغیر منطقی قیمت قطعات هست خسارتش باقی خواهد بود چون قیمت کاذب بسیاری قطعات امروزه ماندگار شده و شرکتهای پخش با مافیا بازی مانع عرضه قطعات باقیمت کمتر میشوند
لذا این متهمین باید پاسخگوی این خسارت ها هم در دادگاه باشند ونه تنها اسم این کار کار افرینی نیست بلکه فساد گستری با ادمهای بیشتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ای کاش یه دونه از همین کارگرها فیش حقوقیش رو تو همون سایتی که برای حمایت راه انداختن نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
جلیل رسولی
۱۳:۰۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
هیچ کسی ازاین مفسدفی الارض دفاع نمیکند،بجزکسانی که ازاین همه پول بادآورده بیت المال استفاده ای کرده باشد.اوبایداعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۲:۴۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
عظام یک قطعه ساز برند معتبر داخلی است تمام میکانیکها توسیه میکنند که قطعه اظام بخرید ولی این دلیل نمیشه که مدیرش خلاف عرف و اجتماع رشوه دهد و قطعات چینی بیاورد بنام خودش بفروشد
ولی سوال مهم اینه که حرف شاکی درست رشوه داده به گمرک و فلان و فلان .... چرا آن خلاف کاران که جای امین مردم و کارشناس گمرک هستند رشوه میگیرند خبری از انها نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آن کارشناسهای میلیاردی که همشون موقع استخدام کجا بودند الان کجا زندگی میکنند کسی نمیپرسد این ثروت عظیم از کجا آمده؟؟عظام را پیگیری میکنید رشوه گیرنده های عزیز عظمی را قایم اش کردید چرا؟؟؟شما بروید نگهبان دزد را بگیرید نه عظام .چون عظام نباشد یکی دیگر مشکل ماموران خدوم گمرک هستند که همچنان رشوه میخورند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
آفرین .تمام کارمندان گمرک میلیاردرند .حتی آبدارچی اونا هم میلیاردره .اصلا در گمرک بدون رشوه کار کسی رو انجام نمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
حرف حساب جواب نداره
Iran (Islamic Republic of)
ازاد
۱۲:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ان شالله هر چه زودتر اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
با ابراز صدها تاسف میبینیم که امروز شرکتهای بزرگ دولت یا خصولت یا ازاد از کارگران خود و ایجاد شغل و کار برای خود سپر انسانی ساخته اند و این درست نیست چراکه در مقابل حق و توحید هیچ چیزی موجه نیست
و میتوان گفت که مثلآ این چهارهزار کارمند و کارگر لشکری هستند برای یک توطئه گر یا مفسد!! البته که نیستند و مثال آوردم ...و مگر میتوان با بکار گرفتن جندهزار یا حتی چند صد هزار کارگر یک کشور و یک ملت را و جیب یک ملت فقر را گروگان گرفت تازه اتاق و ارابه کشتار ساخت یا قطعه دروغین داد و و و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اسم شرکت رو از قرآن گرفته عملکردش رو از ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
بقیه حرفت رو نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
خاوری شیطان.
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۲:۲۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اظهار نظرهای دوستان رو دیدم ودر مقام یک کارآفرین حیف آمد نکته ای رو خدمت دوستان عرض نکنم،من آقای ایروانی رو نمیشناسم ولی این رو کاملا درک می کنم ضعف شدید قوانین وضد کارآفرینی در کشور ما در حدی است که نظرات شخصی مدیران ادارات،بانک ها و... در پیشبرد کار شما یک ضرورت غیر قابل انکار است پس در پشت این نیاز رشوه و جلب نظر معنی پیدا می کنه،مطمئن باشید اگر بخواهید در این فضا کارآفرینی کنید نه همه کارهای آقای ایروانی ولی بسیاری از این اتهامات متوجه شما هم خواهد بود پس اول در جایگاه آقای ایروانی باشید وبعد قضاوت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
آهان یعنی تو این مملکت همه کارآفرینا دارن با رشوه دادن کارشون رو پیش میبرن (کافر همه را ب کیش خود پندارد)!رشوه فقط یکی از اتهامات این آقاس
Iran (Islamic Republic of)
ذاکر
۰۴:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
هوشی‌جان‌خواهشا‌به‌هوش‌باش‌اگرهم‌هشیار نیستی
صم بکم عمی!والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
هرچه قانون گفت باید اجرا شود نباید با این عوافریبی جلوی حکم دادگاه گرفت اگر دادگاه تن به خواسته کسانی که این کمین را انداختن بدهد درایند این بدعت بد رایج و عدالتی اجرا نمی شود هرچند قوه قصاییه به این کمپن ها زیاد عتنای ندارد مجرم باید به کیفر اعمال خود برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
امام علی(ع):
هیچ کاخی بنا نمیشود مگر انکه صد ها کوخ ویران شود.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
مگر صدها کوخ ساخته شود...
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۱۲:۱۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
وقتی عناوین و رشوه ها رو می خونم نمی دانم گریه کنم یا خنده
نه عظام رو می شناسم نه رشوه گیرندگانی که در پرونده نامبرده شده ، اما در این روزگار کسی برای ۲ میلیون و ۶ میلیون خودش رو نمی فروشه آنهم برای پرونده ۷۰۰ میلیون دلاری.
به نظر می رسد در آینده ابعاد موضوع روشن تر شود و امیدوارم نتیجه اش زیر آب بردن سر یه کارافرین به دلیل عدم تامین منافع گروه خاص نباشه
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۳:۰۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
باسلام عرض ادب و احترام
نظر بنده با صلاحدید کارشناسی در نظرات چاپ نشد . اما در خصوص نظر شما میتوان گفت نظر دهنده محترم اتفاقا از عملکرد عظام مطلع و آگاه هستید . رشوه 2 م ت و 6 م ت در ازای یک پرونده 700 م ت جای خود افرادی بودند برای در صف نماندن تحویل خودروی حواله ای رشوه میگرفتند . التماس دعا *
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۲۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
دوست محترم برای حذف یک آدم نیازی به چنین پرونده سازی نیست و راههایی بسیار ساده تر آنهم برای یک حکومت وجود دارد پس این یک پرونده واقعیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اینهایی که کمپین راه انداختن هم جزو مجرما هستند هم نان حرام به خانه میبرند چون میدانند که اصل این کار از منبع شبهه دار و حرام است پس بهتره به خودشان بیایند و بدانند که مشکلات ما همه از لقمه حرام است
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
چرا فکر میکنید که تمام یا اکثر این کارکنان در این کمپین شرکت دارند؟؟ در حالیکه این روزها یک یا چند نفر براحتی میتوانند یک بلوا و شورش را شکل دهند بخصوص که سرمایه فراوان در دستشان باشد
از آن گذشته یک کارگر نیازمند شاید بعضیها با وعده یک ماه یا دو ماه حقوق یه لایک میکنه زحمتی که نداره
Iran (Islamic Republic of)
م انوشیروان
۱۲:۰۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اگر من هم این پول بی زبان را داشتم بهتر از ان کارافرین می شدم کارگران نگران نباشند انشال... وقتی کارخانه ها مصادره شد اتها سر کار خواهند ماند و از مفسد حمایت نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
بله چشم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۰۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
بایدم حمایت کنن چون خودشون هم یه جوری شریک جرمشن و حتما حقوقای خوبی هم میگرفتن بابت فروش اجناس چینی به نام کالای ایرانی اما بدونن که اون پول حروم بوده و اونا به قیمت بدبخت کردن خیلیا حقوق میگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۱:۵۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
باید هم حمایت کنن پول کشور و مردم رو ریخته تو حلقوم اینا، جوری اعدامش باید کرد که بقیه بفهمن با کمپین و این چیزا نمیشه قانون رو دور زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
مشکل ما اینه ک هرکس به فکر خودشه،

حالا چون کارفرماشونه،حمایت میکنن ،اصلا کاریم ندارن مقصره یانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اگر فساد کرده با ید تاوان بدهد هیچکس نمی داند جز پروندهها واسناد مدارک وقاضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
همشون دستشون تو یه کاسه هست یه مشت دزد چپاول گر دور مردم رو گرفته مردم ما ساده باید هم اون بالا دستی ها گولشون بزنن خدا از چهار گوشه چشمشون حق مردم رو در بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
همشون دستشون تو یه کاسه هست یه مشت دزد چپاول گر دور مردم رو گرفته مردم ما ساده باید هم اون بالا دستی ها گولشون بزنن خدا از چهار گوشه چشمشون حق مردم رو در بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اگر جرم ایشون ثابت بشه و حکمشون اجرا بشه باید تمام کسانی که حمایت کردن تو فضای مجازی یا جاهای دیگه دستگیر بشن و به جرم حمایت از مجرم محاکمه بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
عامه برای تعریف و تمجید از رییس اصطلاح خاصی دارند از ما مخابراتی های استان تهران یاد بگیرید نه ما از روسای مخابرات تعریف میکنیم نه اونا حق و حقوق مون رو میدن یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
زود قضاوت نکنید قاضیها...
پرونده بنده خدا هنوز تو جریان یکی میگه اعدام کنیدیکی میگه ازد کنید
اگه اختلاس هم کرده تو مملکت خودمون سرمایه گذاری کرده بر نداشته فرار کنه که خودشم حاظر داره جواب میده چکار کرده چکار نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﺁﻓﺮﻳﻦ اﺣﺘﺮاﻡ ﻣﻴﮕﺬاﺭﻳﻢ اﻣﺎ ﻧﻪ ﺑﻪ ﻗﻴﻤﺖ اﺯ ﺟﻴﺐ ﻣﻠﺖ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺭﻩ ﺑﺮﻳﺰﻩ ﺗﻮ ﺟﻴﺐ ﻳﻚ ﻋﺪﻩ ﺣﺮاﻣﺨﻮﺭ. ﺭﺷﻮﻩ ﮔﻴﺮ ...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ادم فاسد ،فاسد هست.هرشخصی هم از حمایت کنه فاسد هست.
Iran (Islamic Republic of)
البرز
۱۱:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
همین کارگران بیکار شده اند چه کار کنند ،پول گرفتن کمپین تشکیل داده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
به روباه گفتن شاهدت کو گفت دمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
شایدایشون جایی رشوه دادن چون راه قانونی اینقدرسنگ جلوی پاتون میذارن که کلامنصرف بشیدیابارشوه وخلاف کارپیش ببریدنمونش صدورپروانه ساخت ویاتجاری دادن به مغازه شهرداری مردم بیچاره کردن همین چندوقت پیش بودپیرمردی که راننده تاکسی بودشهرداری هشتگردبه رگبارگلوله بست علت این کارچی بود؟؟اگه پول داشت رشوه میدادکارش انجام میشدقبول کنیدساختاروقوانین مابه روزنیست انشاالله باظهورامام (عج)فسادوبی کفایتی مدیران حل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اﺳﻢ ﻗﺮﺁﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﺗﻮ ﻣﻔﺴﺪ,ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻳﺎﺩﻩ ...ﺧﭽﺎﻟﺖ ﺑﻜﺸﻴﻦ,..ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﺧﺪا اﻓﺴﺎﺩ ﻣﻴﻜﺮﺩﻱ,ﺗﻮ ﻭﺣﺎﻣﻴﺎﻧﺖ ﺯﻳﺮ ﺧﺎﻛﻴﻦ
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۲۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
کل پول هایی که اختلاس کرده ازش بگیرید به دولت و مردم برگردونید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه امثال ایشون روکه از کتاب خدا هم سوء استفاده میکنه و میگه اسم گروه رو از قران در اورده
فقط شده سوء استفاده از قران و ائمه و .... برای رسیدن به مقاصد شومشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
حمایت عجیب کارکنان عظام خودرو از متهم ۷۶۴ میلیون دلاری... آخه خوب پول حروم به خودشونو زنو بچه هاشون ساخته پول مردم بدبخت بیچاره اس که یه عمر این کارکنان بی وجدان میخورن صداشونم در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
اونایی که منفی میزنین خوب بهتون ساخته هاااااا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ﺗﻤﺎﻡ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ اﺯ اﻳﻦ ﻓﺎﺳﺪ ﺭﺷﻮﻩ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ,ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺷﻮﻩ ﮔﻴﺮﻧﺪﻩ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ. اﺯ اﻳﻦ,ﻫﺸﺘﻚ ﻫﺎ ﺯﻳﺎﺩﻩ ﺩاﻋﺸﻲ ﻫﺎ ﻫﻢ. ﻫﺸﺘﻚ ﺩاﺷﺘﻦ,
..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
چقدر این لعنتی گردن کلفته کف افرادی اجیر کرده برای ازادیش تلاش کنند
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۰۴:۲۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
گردن کلفت نیست ایشون .،... هستند
در محکمه‌ای‌که‌آیت‌الله رئیسی‌قاضی القضات است‌هیچ‌دزدی‌جرات‌فرار‌ندارد.درود‌خدابر‌فرزند‌خلف‌حیدر کرار علیه السلام جناب‌رئیسی‌بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
دمشون گرم از یک طرف ادعا میکنند با مفاسد برخورد نمیشه از طرف دیگه به حمایت یک متهم بر میخیزند ... این همه هیاهو لازم نیست ... خوب اگه بیگناه باشه تبرعه میشه ..این کارها دیگه چیه !!!! از چی میترسند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
به منم پول خوب بديد، فورا ميام عضو کمپين نمی دونم چی! می شم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺑﺮاﻱ. ﻫﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﭘﻮﻝ ﻧﻤﻴﮕﻴﺮﻥ. اﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﺰﺩﻭﺭ ﻣﻴﺸﻲ ﺑﻪ ﻣﺰﺩﻭﺭ ﻫﻢ اﻋﺘﻤﺎﺩﻱ ﻧﻴﺴﺖ!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۰۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
مگرحمایت از یک مفسد اخلال کننده در نظام اقتصادی بعنوان حمایت از مجرم واِشائه دهنده جرم نیست
پس چراقوه قضائیه با این مجرمان برخورد نمیکنه
۱۲
آخرین اخبار