مدیرکل بهزیستی البرزگفت:در شش ماه نخست سال بیش از ٢٠هزارو٩٧٧تماس تلفنی با مرکز فوریت هاى اورژانس اجتماعى بهزیستى البرز گرفته شده است.

بیش از بیست هزار تماس در سامانه فوریت های بهزیستی ثبت شده استاسدالله حیدری مدیر کل بهزیستى البرز گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، با بیان اینکه در شش ماه نخست سال بیش از ٢٠هزارو٩٧٧تماس با مرکز فوریت هاى اورژانس اجتماعى بهزیستى البرز گرفته شده است، گفت:طبق آمار ارائه شده ٥٦هزار و ٢٨٠نفر از خدمات مراکز فوریت هاى اورژانس اجتماعى بهرمند شدند؛ این ارائه خدمات در رابطه با تماس هایى بود که با سامانه ١٢٣ خدمات سیار مداخله در بحران و پایگاه هاى اجتماعى بوده است.

او افزود:٢٨٠مورد از تماسهایى که با زیر مجموعه سازمان بهزیستى گرفته شده است به مسئله همسر آزارى مربوط مى شود و این آمار٩/٤درصد از تماس هارا به خود اختصاص داده است، همچنین ٢٠٨مورد از تماس‌ها مربوط به کودک آزارى است که ٧درصد از تماس‌ها را بهرمند می شود.

به گفته ى او ٦٠٨مورد ارجاع به اورژانس اجتماعى سیار و ٨١٧مورد ارجاع به خط مشاوره انجام شده است؛ همچنین ٥٥مورد از مشکلات مراجعین با مداخله ى تلفنى رفع شد.

او در پایان گفت: در پایگاه هاى خدمات اجتماعى، باعنایت به فعالیت بلند مدت در این مراکز در مناطق حاشیه اى و آسیب خیز، از تعداد افراد شناسایى شده و تشکیل پرونده داده به مرور کاسته شده و به تعداد افراد بهرمند از خدمت افزوده شده است که این به معناى قرار گرفتن فعالیت پایگاه‌ها در مسیر فعالیت هاى اجتماع محور و عمومى است که در برخى موارد، کلیه ساکنین منطقه را بهرمند مى سازد.

انتهای پیام/ا.و

ثبت بیش از بیست هزار تماس در سامانه ۱۲۳

برچسب ها: اورژانس ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار