فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان گفت: ماموران پلیس آگاهی فروشنده قرص های غیر مجاز برنج را در شهر آبپخش دستگیر کردند.

عامل فروش قرص های برنج در آبپخش دستگیر شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان بیان کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از شهروندان در شهر آبپخش به علت مسمومیت با قرص های برنج غیر مجاز در بیمارستان بستری شده‌اند و برخی از آنان جان خود را از دست داده‌اند، ماموران پلیس آگاهی شهرستان اقدامات فنی و تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

او ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد برخی از کشاورزان برای نگهداری از محصولات خود و از بین بردن آفات موجود، اقدام به انبار غیر اصولی محصولات خرما می‌کنند و از قرص های برنج برای دفع آفات و نگهداری از این محصولات استفاده می‌برند.

فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان بیان کرد: در همین خصوص با هماهنگی مقام قضایی، فردی که دست به تهیه و فروش قرص های برنج غیر مجاز زده بود، دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر و بررسی پرونده به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ آراوند به شهروندان توصیه کرد: محصولات کشاورزی خود را به روش صحیح و در انبارهای مجاز نگهداری کنند و در صورت نیاز به استفاده از آفت کش‌ها، با هماهنگی مراجع مسئول در این خصوص اقدام کنند.

مسمویت با گاز منتشر شده از قرص برنج تا کنون جان چهار نفر را در دشتستان گرفته است.

انتهای پیام/ک

دستگیری عامل فروش قرص های برنج در آبپخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.