خبازان جویباری آموزش ارتقای کیفیت دیدند

در راستای بهبود کیفیت نان مازندران، دوره آموزشی نانوایان شهرستان جویبار با همکاری فرمانداری، فنی و حرفه‌ای و نمایندگی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سید رجب موسوی مسئول نمایندگی غله و خدمات بازرگانی در شهرستان جویبار با اشاره به اینکه خبازان جویبار آموزش ارتقای کیفیت دیدند، گفت: در این دوره آموزشی نانوایان با راهکار‌های بهبود کیفیت نان، مشکلات و معضلات تولید نان بی کیفیت و سایر موضوعات مربوطه آشنا شدند.

او با اشاره به سرانه مصرف بالای نان در سفره ایرانیان و نقش آن در تامین انرژی و ریزمغذی‌های مورد نیاز مصرف کنندگان افزود:تولید نان باکیفیت جهت حفظ و ارتقای سلامت مردم مهم و اساسی است.

موسوی گفت: آشنایی با کنترل کیفیت مواد اولیه نانوایی و شیوه صحیح انبارش و نگهداری آنها، نحوه مناسب خمیر گیری و تخمیر و عمل آوری خمیر، لزوم بکارگیری تجهیزات نانوایی استاندارد و عوامل موثر بر پخت نان، موازین و قوانین بهداشتی شامل بهداشت فردی و محیطی و قوانین و مقررات نظام صنفی (مانند ساعات کار، ایام تعطیل، وزن چانه) از جمله سر فصل‌های مورد بحث بوده است.

در پایان نانوایان عزیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و پس از پرسش و پاسخ این دوره آموزشی به اتمام رسید.

این دوره آموزشی توسط میثم نقوی مشاور مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران در بهبود کیفیت گندم و آرد برگزار گردید.

انتهای پیام/س

دوره آموزشی نانوایان جویباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار