فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته در این شهرستان گفت: این بارش‌ها خسارتی برای زلزله‌زدگان در پی نداشت.

بارش باران در مناطق زلزله زده  خسارت مالی یا جانی در پی نداشته استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محبت جمالی نیا در خصوص آبگرفتگی شدید شهرستان سرپلذهاب و کانکس‌های زلزله زده‌ها در اثر بارش‌های روز گذشته اظهار داشت: هیچ کانکسی در معابر عمومی، پارک‌ها و فضای سبز نداریم که دچار آبگرفتگی شده باشد.

او افزود: روز گذشته نه تنها سرپل ذهاب بلکه کرمانشاه و بسیاری از شهر‌ها درگیر بارش شدید بودند و این بارش‌ها که حدود ۲۵ دقیقه ادامه داشت معابر اصلی و عمومی تمام کشور را دچار آبگرفتگی کرد در پی این بارش دبی آب به گونه‌ای بود که تمام مسیر‌های استان کرمانشاه را دچار مشکل کرد، اما اینکه این آبگرفتگی به صورتی باشد که موجب خساراتی شود، نبوده است.

این مسئول بیان  کرد: این بارش‌ها اتفاقاتی، چون انسداد راه ها، تعلل در حرکت مردم و خسارت مالی یا جانی در پی نداشته است.

او  افزود: وقتی افراد با علم و اطلاع از اخطار‌هایی که داده شده اقدام به این کار می‌کنند و کانکس خود را به یک محل با ارتفاع بالا منتقل نکرده و یا زمینش را به شبکه فاضلاب شهر وصل نکرده باشد، اگر دچار مشکلی شود، خودش مقصر است.

انتهای  پیام/ز

 

هیچ کانکسی در معابر عمومی دچار ابگرفتگی نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.