سرهنگ کاظمی در گفت‎‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

شکایت وریا غفوری از یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به پلیس فتا/ توهین به کاپیتان استقلال کار دست آقای مدیر داد

رئیس پلیس فتا پایتخت درباره اعلام شکایت وریا غفوری به این پلیس درخصوص توهین یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به وی توضیحاتی داد.

شکایت وریا غفوری از یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به پلیس فتا/ توهین به کاپیتان استقلال کار دست آقای مدیر دادسرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از مراجعه وریا غفوری به پلیس فتا و اعلام شکایت وی درخصوص توهین به خود خبر داد و گفت: کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران حدود دو هفته پیش به دلیل اتهام زنی یکی از مقامات فدراسیون فوتبال ایران به وی به پلیس فتا مراجعه و شکایتی را در این باره مطرح کرده است.

وی افزود: غفوری مدعی شد که شخصی از فدراسیون فوتبال ایران با وی تماس گرفته و گفته که «تو لیاقت پوشیدن پیراهن تیم فوتبال استقلال را نداری» و به وی اهانت کرده است.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: پس از مطرح شدن شکایت توسط کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران پرونده‌ای تشکیل شد و در حال بررسی موضوع هستیم تا فرد اهانت کننده شناسایی و مراحل قانونی برای برخورد با وی طی شود.

رئیس پلیس فتا پایتخت درباره ادعای علی دایی و وریا غفوری مبنی بر اتهامات وارد شده بر آن‌ها در فضای مجازی، گفت: تا کنون درباره این موضوعات از سوی این افراد به پلیس مراجعه‌ای صورت نگرفته است و در صورت اعلام شکایات به پرونده ورود خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات پرونده کاپیتان استقلال در پلیس فتا/ شناسایی شایعه سازان


دیشب علی دایی اسطوره فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامی خود مطلبی منتشر و اعلام کرد: «متأسفانه خبری در فضای مجازی در حال انتشار است که بنده را به عنوان مشاور شرکت نقل و انتقال بازیکن معرفی کرده‌اند.

این خبر را تکذیب می‌کنم و بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای این حق را دارم که پیگیر این نوع مسائل باشم.»

باشگاه استقلال تهران نیز در پیامی اعلام کرد از جوسازان در فضای مجازی که در آستانه بازی بزرگ هفته نهم لیگ برتر علیه کاپیتان این تیم حاشیه سازی کردند، به مراجع قانونی شکایت خواهد کرد.

در این پیام آمده است:

«متاسفانه عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی با انتشار اخبار و تصاویر جعلی و نسبت دادن آن به کاپیتان تیم استقلال، در تلاش هستند تا بازی بزرگ روز جمعه در تبریز را تحت تأثیر مسائل غیر ورزشی قرار دهند.

تمامی این اظهارات و تصاویر تکذیب می‌شود. پلیس فتا و نهاد‌های نظارتی علیه این پلشتی‌ها اقدام خواهند کرد.»

انتهای پیام/

ماجرای توهین به وریا غفوری از زبان پلیس فتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
من پرسپولیس ام ولی وریا رو خیلی دوس دارم بچه باغیرت و با اخلاقی ه امیدوارم از حاشیه به دور باشه تا همیشه خوب و باحال بازی کنه . قدر خودشو بدونه .
Iran (Islamic Republic of)
علی استقلالی
۲۰:۱۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
وریا خیلی مونده پهلوان بشی. پهلوان تختی می دونست حریفش پایش اسیب دیده اصلا اون‌پا را نگرفت. پیراهن بازیکن را می کشی و انتطار و مطمئن بودید و هستید که داوران برای حریفان پنالتی نمی گیرند کارت و اخراج نمی کنند و گل سالم اونها را آفساید و برای شما پنالتی می گیرند که خدا را شکر خیلی اش چون ناحقه بیرون میره و ... وریا خجالت بکش . چرا استوری ات را پاک کردی مرد پای حرفش می ایستد. مرد ۹ میلیاردی بیت المال.
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۹:۰۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
وریا غفوری چیز بدی نگفته کاش برا همه اینجوری زرنگ بودی و زبون میکشیدین و جمله میکردین
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۷:۲۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
درود به شرفت غفوری این فداراسیونیها همشون دو زارین اینو رییس فیفا هم میدونه خدا با تو هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
وریا غفوری، خودشو گم کرده!
انشاالله تا ساخته نشده ایم دنیا بهمون رو نکنه.
France
پژمان لرستان
۲۳:۴۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
کسی ک از پایین بره بالا دست و پاش و گم میکنه !!
علی دایی حسین رضا زاده پرویزهادی و هادی ساعی و یوسف کرمی و تماما" قهرمانای سطح جهانی ترک زبان ایران بودند و یکبار وارد حاشیه نشدند . اون از کیانوش ک بااحساس مردم با تکبر بازی کرد اینم از غفوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
وریا مرد بزرگ فوتبال ایران میشه. اهل ریا و چاپلوسی نیست. بازیشم حرف نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
چرا فوتبال خودتو بازی نمیکنی ؟ چرا مثل دیگران نیستی ؟غرور غرور و غرور !!!!!! چرا حاشیه درست میکنی یکیش میگه من دماغم باد داره و هیچ کسی لیاقت مربی شدن منو نداره و میره زیر وزنه ....... میشه اون یکی هم اظهارات خارج از فوتبال میکنه
آقا ما پیروزی و برد میخواهیم و خلاص
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۴۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
شما چرا داغ میکنی! هر کسی در مقابل رفتار خودش مسئوله، حتما یه چیزی هست که حرف میزنه. تو مملکتی که همه در مورد هر چیزی نظر میدن این بنده خدا چرا نزنه و به مسئولین بی کفایت ما جواب نده، این که با سیاسی بازی از تیم ملی کنارش گذاشتن بهترین بازی رو میکنه کاش همه مسئولین مثل این رگ غیرت داشتند. البته موافق حرفت در مورد رستمی هستم حساب این با اون جداست
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۸:۱۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
لطفا به اینستاگرام ووریا غفوری مراجعه کنین تا بفهمین کی تحت تاثیر مسائل غیر ورزشی قرار میده
آخرین اخبار