معاون فرهنگی کمیته امداد البرز از اعزام ۱۵۰۰مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری در قالب ۱۹ کاروان به مشهد مقدس خبر داد.

1500مددجوی البرزی به مشهد اعزام شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  البرز،حسین رجبی معاون فرهنگی کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به مشارکت خیران در تأمین بخشی از هزینه‌های اعزام مددجویان به سفر زیارتی مشهد مقدس گفت: درمجموع رقمی در حدود هفت میلیارد ریال بابت هزینه اسکان و ایاب و ذهاب مددجویان شرکت‌کننده در این اردوی زیارتی هزینه شده است که بخشی از آن از سوی نیکوکاران البرزی تأمین‌شده است.

اوافزود: ۱۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری با کمک خیران در قالب ۱۹ کاروان به پابوسی حضرت رضا علیه‌السلام مشرف شدند.

رجبی ادامه داد: توانمندسازی فرهنگی در کمیته امداد همواره به همراه توانمندسازی اقتصادی موردتوجه است
اوگفت: اعزام مددجویان به مشهد مقدس با اولویت زیارت اولی‌ها و یا کسانی که مدت زیادی از سفر قبلی آن‌ها گذشته باشد انجام می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه کمک‌های خیران برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی در قالب طرح شوق زیارت انجام می‌شود افزود: این نهاد در سرفصل‌های مختلف تحصیلی، فرهنگی، آموزشی و اردوی زیارتی و تربیتی به دانش‌آموزان و دانشجویان خدمت ارائه می‌کند.

انتهاى پيام/و

اعزام مددجویان البرزی به پابوسی امام رضا (ع)

برچسب ها: اعزام ، کیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.