مهم‌ترین حوادث امروز (ششم آبان سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه سوم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آزادی ماموران بازداشتی شهرداری  

بر اساس گزارش منتشر شده در فضای مجازی چهار نفر از کارکنان شهرداری اروندکنار به اتهام کسب مال نامشروع بازداشت موقت شدند که با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون ریالی از سوی دادگاه بخش اروندکنار آزاد شدند.

ادیب مهاوی بخشدار اروندکنار ضمن تائید این خبر گفت:تحقیق در این خصوص از سوی دادگاه اروندکنار در حال انجام است.

او ادامه داد:اتهام این افراد به مسایل مالی در شهرداری اروندکنار مربوط می شود.

بخشدار اروندکنار جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نکرد اما گفت: بازداشت شدگان با قرار وثیقه آزاد شدند.

اروندکنار با ۱۲ هزار نفر جمعیت یکی از مراکز مهم تولید خرما است.

این شهر در فاصله ۴۵ کیلومتری آبادان واقع است.

نجات پنج نفر از حادثه آتش سوزی  

مجید فرهانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان دوشنبه گفت: آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در آبادان با نجات پنج نفر از ساکنان مهار شد.

او ادامه داد: این حادثه ساعت پنج بامداد به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران یک ایستگاه به محل اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان افزود: به‌ دلیل شدت دود ساکنان ساختمان در وضعیت ناایمن قرار داشتند لذا آتش نشانان همزمان با اطفای حریق پنج نفر را از ساختمان خارج کردند.

فرهانی پور گفت: آتش نشانان و نجاتگران  ضمن مهار حریق با استفاده از تجهیزات تنفسی پنج نفر از افراد گرفتار در محل را به بیرون از مجتمع منتقل کردند.

او افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

دستگیری سارق باطری خودرو

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری منابع و مخبرین، سارق حرفه ای داخل خودرو  که فیلم آن در فضاهای مجازی منتشر شده بود؛ وی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 او ادامه داد: متهم که راکب موتورسیکلت بوده، در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت باطری خودرو و یک فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان آبادان اعتراف کرد.

تقی زاده ضمن اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل آن به مرجع قضایی، افزود: دیگر متهم شناسایی شده  در روزهای آتی نیز دستگیر می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.