مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه چهارم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عامل سرقت مسلحانه طلاجات در خرمشهر دستگیر شد

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی یک فقره سرقت مسلحانه از یک منزل مسکونی در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی و سرنخ های به جا مانده از سارق موفق شدند، یک سارق را در خصوص این موضوع شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه  طلاجات و کالای خانگی سرقتی در مخفیگاه متهم کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به سرقت طلاجات و کالای خانگی از منزل مذکور اعتراف که کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد، در راستای پیشگیری از وقوع سرقت طلاجات از منازل به شهروندان توصیه کرد: طلاجات و اموال با ارزش خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند و از نگهداری در مکان هایی که سهولت دسترسی افراد غیر مجاز میسر می باشد خودداری کنند.

دستگیری سارقان خودروهای موتور روشن

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: متاسفانه سهل انگاری برخی رانندگان با رهاسازی خودروی خود به صورت روشن در جلوی نانوایی ؛ عابربانک؛ و یا دکه ها آنهم برای لحظه ای کوتاه فرصت را در اختیار سارقانی قرار داده که طی یکماه گذشته اقدام به سرقت خودروهایی در سطح شهرستان نمودند.

او افزود: کارآگاهان آگاهی پس از اخذ شکایت شکات و تشکیل پرونده های قضایی؛ سریعا اقدامات شناسایی و دستگیری سارقان را از شروع اولین سرقت در دستور کار قراردادند که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و استفاده از منابع اطلاعاتی و دوربین های مدار بسته محل اختفاء سارقان را شناسایی  و طی یک عملیات ضربتی سارق اصلی که اهل وساکن سربندر بوده به همراه فرد مالخرخرمشهری    دستگیر و یکی از خودروهای سرقتی پژو۴۰۵نیز در مخفیگاه آنها کشف گردید.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیسی به ۶فقره سرقت خودرو ۴فقره در آبادان و ۲فقره در شهرستانهای همجوار اعتراف کردند گفت: شگرد این سارقان فقط سرقت خودروهای موتور روشن آنهم با استفاده از سهل انگاری شهروندان  بوده که میطلبد ضمن برخورد قاطع دستگاه قضایی همشهریان عزیز نیز به توصیه های پلیسی توجه ویژه داشته باشند .   

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.