مسئول بسیج دانش آموزی استان همدان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ۳۰ عنوان برنامه در استان همدان اجرا می‌شود.

اجرای ۳۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدتقی امیدی ساکت، مسئول بسیج دانش آموزی استان همدان گقت: امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با رویکردی جدید اجرا می‌شود.

او با بیان این که برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ آبان ادامه دارد اضافه کرد: دانش آموزان نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشتند؛ به گونه‌ای که ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

امیدی بیان کرد: از هر ۱۱ شهید در کشور ۱ شهید و از هر ۸ شهید استان همدان نیز یک شهید دانش‌آموز بوده است.

او ادامه داد: از این تعداد ۸ عنوان برنامه در مدارس، ۱۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مقاومت دانش آموزی و ۱۰ عنوان برنامه نیز در مرکز استان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان افزود: عزاداری هیئت‌های دانش آموزی و تجمع آن‌ها در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) در سالروز شهادت امام رضا (ع)، آغاز طرح خادم یاران بسیجی، تجدید میثاق با امام (ره)، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، برگزاری آیین ایثار و مقاومت، برگزاری نشست‌های روشنگری و حلقه‌های صالحین با موضوع افول آمریکا و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، دیدار نخبگان بسیجی با استاندار و فرمانداران و شرکت در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

او از اعزام ۸ هزار دانش آموز استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب در قالب راهیان نور خبر داد و ابراز کرد: از این تعداد ۳ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب و ۵ هزار دانش آموز نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ش

۳۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان همدان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.