حسین ربیحاوی به عنوان ناظر و غلامرضا کرمعلی‌پور نیز به عنوان داور از استان کرمان در دور نهایی مسابقات فوتبال ساحلی کشور حضور دارند.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دور نهایی مسابقات فوتبال ساحلی کشور در رده سنی امید به مدت سه روز از هفتم تا دهم آبان ماه به صورت مجتمعی به میزبانی استان یزد، شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

او افزود: حسین ربیحاوی به عنوان ناظر و غلامرضا کرمعلی‌پور نیز به عنوان داور از استان کرمان در این رقابت‌ها حضور دارند.

امیرخسروی تصریح کرد: فوتبال ساحلی با روی کار آمدن قرایی (رئیس هیئت فوتبال استان کرمان) در فوتبال استان کرمان، شروعی قدرتمندانه داشته تا جایی که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال استان، تیمی از کرمان توانست به جمع چهار تیم برتر المپیاد استعداد‌های برتر فوتبال ساحلی کشور صعود کند.

او با اعلام اینکه هم اکنون چندین زمین فوتبال ساحلی در سطح شهر کرمان و سایر شهرستان‌های استان در حال ساخت است، بیان داشت: این مهم در حالی رخ می‌دهد که سال گذشته دو تیم از استان کرمان با نام‌های کمیل کرمان و شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان شرکت کردند که شهرداری بم نایب قهرمان این لیگ شد.

امیرخسروی، تصریح کرد: چندی پیش، مهرداد شفیعی مسئول کمیته فوتبال ساحلی سازمان لیگ با همراهی قرایی رئیس هیئت فوتبال استان از دو زمین فوتبال ساحلی در شهر کرمان بازدید داشت.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از دعوت پنج داور و یک ناظر از استان کرمان به کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خبر داد و گفت: حسین ربیحاوی به عنوان ناظر و غلامرضا کرمعلی پور، سعید افشاری، احسان اسدی، رحمان افضلی و امیررضا طغرلی‌پور به عنوان داور به کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که در رامسر برگزار می‌شود، دعوت شدند.

او افزود: این در حالیست که پیش از این، استان کرمان تنها دو داور و یک ناظر در این رقابت‌ها داشت.

انتهای پیام/ب

دعوت ۲ کرمانی به مسابقات فوتبال ساحلی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.