سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی داوران هفته نهم را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ به نقل از فدراسیون قایقرانی، در جریان رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا، اجلاس سالیانه کنفدراسیون روئینگ قاره کهن نیز برگزار شد و رئیس فدراسیون کشورمان نیز در این جلسه حضور داشت.

علیرضا سهرابیان که به همراه وحید مرادی نائب رئیس ایرانی کنفدراسیون آسیا در این اجلاس حضور داشت با رئیس تایلندی این کنفدراسیون دیدار و گفت‌وگو داشت.

سهرابیان در این دیدار گزارش کامل از طرح‌هایی که در جریان اجلاس جهانی اتریش به چاینارنگ چارونروک داده بود را به وی ارائه کرد.


بیشتر بخوانید: نایب قهرمانی تیم ملی کاناپولوی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا


همچنین سهرابیان از برنامه‌های فدراسیون قایقرانی کشورمان برای توسعه بخش پاراروئینگ با رئیس تایلندی صحبت کرد که این موضوع مورد توجه چارونروک قرار گرفت.

در ادامه این اجلاس با رایزنی‌های وحید مرادی نائب رئیس ایرانی کنفدراسیون روئینگ آسیا و موافقت هیئت رئیسه، علیرضا سهرابیان عضو کمیته پاراروئینگ این کنفدراسیون شد و قرار است طرحی برای توسعه هرچه بیشتر این بخش به اعضای کمیته ارائه کند.

سهرابیان همچنین طرح راه اندازی کمیته تحقیق و پژوهش کنفدراسیون روئینگ آسیا در ایران را به اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون ارائه کرد که این طرح با موافقت آن‌ها روبه رو شد و قرار است در اجلاس بعدی برای تصویب به رای گذاشته شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار