شیائومی Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro به زودی معرفی می‌شوند

شرکت شیائومی قصد دارد با تولید دو گوشی Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro جان تازه‌ای به خط تولید این گوشی‌ها بدهد.

شیائومی Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro به زودی معرفی می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خط تولید Mi Note شرکت شیائومی زمانی است که به فراموشی سپرده شده است، ولی چند هفته‌ای می‌شود که پیش‌بینی می‌شود این شرکت قصد دارد جان تازه‌ای به این خانواده از گوشی‌های خود بدهد. خبر‌های تازه‌ای که منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی‌ها قرار نیست با یک گوشی جدید بلکه با دو مدل Mi Note 10 نو شوند که این دو مدل موفق به دریافت مدارک مختلف از آژانس‌های مختلف شده‌اند.

دو گوشی Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro در آژانس‌های مختلف مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و موفق به دریافت مجوز‌های NBTC و EEC از کشور تایلند و IMDA از کشور سنگاپور شده‌اند. متأسفانه هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات این گوشی‌ها در این گزارش‌ها به چشم نخورده، اما مشخص شده است که مدل گوشی معمولی این خانواده M1910F4G و مدل پروی آن‌ها هم M1910F4S خواهد بود.

شیائومی Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro به زودی معرفی می‌شوند

در ماه ژوئن بود که مدیرعامل شرکت شیائومی اصرار داشت امسال هیچ گوشی Note جدیدی وارد بازار نخواهد شد، اما با این مدارک مشخص شد که این اتفاق قرار است بیفتد. به نظر می‌رسد با تولید این گوشی، شیائومی قصد دارد ادامه داشتن نام‌های این گوشی‌ها را به هم بزند. در ضمن، هنوز مشخص نیست که Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro همان گوشی‌هایی هستند که قرار است با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین تله‌فوتوی با زوم ۵ برابری و قابلیت فیلمبرداری 8K باشند یا خیر. بر اساس گزارش Ice Universe هفته بعد تمام این گمانه‌زنی‌ها به اتمام خواهد رسید و شیائومی اولین اخبار را درباره گوشی‌های جدید خود ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

شیائومی دو گوشی جدید معرفی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار