خرم بااشاره به مدار انتخابات بر اشرافیت قانون وصیانت از رأی مردم گفت: آموزش‌های لازم به اعضای ستاد انتخاباتی شاهرود ارائه می‌شود.

مدار انتخابات بر اشرافیت قانون وصیانت از رأی مردم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احمد خرم سرپرست فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه جلسات ستاد انتخابات شاهرود به‌صورت منظم برگزار و افراد در آن ملزم به ارائه گزارش عملکرد خود هستند، ابراز داشت: باید آموزش‌های لازم برای آشنایی و آمادگی هرچه بیشتر به‌منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، برای تمامی عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ارائه شود.

او افزود: لازمه اجرای قانون، تسلط بر آن است، لذا مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد باید از قوانین مختلف انتخابات کاملاً آگاه و بر آن مسلط باشند که در این راستا جلسات آشنایی با قانون به‌صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات شهرستان است، ابراز داشت: همه موظف هستیم در تمام تصمیم‌گیری‌ها و فرآیند‌های انتخابات قانون را ملاک و معیار خود قرار دهیم.

خرم ضمن بیان اینکه با تلاش و همدلی همه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات می‌توانیم شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه همچون گذشته در شهرستان باصفای شاهرود باشیم، تصریح کرد: در این راستا می‌بایست خود مردم نیز مشارکت داشته و در انتخابات شرکت کنند.

او افزود: اعضای ستاد انتخابات مبنای کار خود را بر بی‌طرفی قراردادند لذا از هیچ فرد، گروه و نهادی حمایت نخواهد کرد و صرفاً در این وادی صیانت از آرای مردم و رعایت امانت‌داری در دستور کار است و باید به خواست و نظر مردم احترام گذاشت.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای پیام/ح

آموزش‌های لازم به اعضای ستاد انتخاباتی شاهرود ارائه می‌شود

برچسب ها: انتخابات ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار