سیستم عامل جدید Windows 10X مناسب برای تمامی پلتفرم‌ها

بر اساس اسنادی که به تازگی از شرکت مایکروسافت فاش شده است، سیستم عامل Windows 10X روی سیستم‌هایی که دارای یک نمایشگر هستند نیز نصب خواهد شد.

نصب شدن سیستم عامل Windows 10X روی دستگاه‌های قدیمیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر سیستم عامل ویندوز ۱۰ شرکت مایکروسافت برترین و پرطرفدارترین سیستم عامل این شرکت است و این شرکت با بروزرسانی مداوم این سیستم عامل، ایرادات و همچنین امنیت ویندوز ۱۰ را بالا می‌برد؛ اما به تازگی شرکت مایکروسافت در کنفرانسی از محصولات جدید  خود رونمایی کرد که بسیار مورد استقبال افراد حاضر در کنفرانس و همچنین کاربران فضای مجازی قرار گرفت. اما در این میان شرکت مایکروسافت از نسخه جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیز رونمایی کرد که این نسخه از سیستم عامل با نام Windows 10X روی دستگاه‌های دارای دو نمایشگر شرکت مایکروسافت نصب شده است.

به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که بر اساس این اخبار ظاهرا سیستم عامل Windows 10X روی سیستم‌های قدیمی و دارای یک نمایشگر نیز اجرا خواهد شد. این خبر با استناد به برخی از اسناد مایکروسافت منتشر شد و فعلا شرکت مایکروسافت هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده است.

نصب شدن سیستم عامل Windows 10X روی دستگاه‌های قدیمی

این اسناد ظاهرا به طور اتفاقی توسط مایکروسافت منتشر شده‌ و پس از گذشت مدت بسیار کوتاهی توسط خود مایکروسافت حذف شده‌اند؛ اما در این میان برخی از کاربران اقدام به ذخیره و انتشار این اسناد در فضای مجازی کردند. بر اساس اسناد منتشر شده از سوی مایکروسافت این سیستم عامل برای هر دو نوع دستگاه تاشو یعنی لپ تاپ‌ها و نمایشگرهای تاشو قابل استفاده خواهد بود، البته این سیستم عامل در دو نوع دستگاه گفته شده دارای تفاوت‌های بسیار کمی هستند.


بیشتر بخوانید: حذف خودکار توییت‌های مخرب در توییتر


مهم‌ترین تفاوت این سیستم عامل در دستگاه‌های گفته شده، به نوار وظیفه موجود در ویندوز باز می‌گردد که این نوار در لپ‌تاپ‌های معمولی در سمت راست و در دستگاه‌های نمایشگر تاشو در وسط نمایشگر خواهند بود.در حال اطلاعات زیادی از نسخه جدید سیتم عامل ویندوز ۱۰ در دسترس نیست و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت مایکروسافت منتظر ماند.

انتهای پیام/

اطلاعات سیستم عامل جدید مایکروسافت فاش شد

برچسب ها: فناوری ، مایکروسافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار