پوشش بیش از هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۵۰۵ بیمار خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های کمیته امداد این استان بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه امسال بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه‌های مختلف درمانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است، گفت: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمانی، بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تأمین این هزینه‌ها نیستند و کمیته امداد در این زمینه با پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان در بخش دارو، بستری، تجهیزات پزشکی و سایر موارد به آن‌ها کمک می‌کند.
الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان مشمول بیمه مکمل هستند، افزود: علاوه بر این هزار و ۴۰۰ بیمار صعب‌العلاج و ۱۰۵ بیمار خاص نیز از حمایت‌های کمیته امداد این استان بهره‌مند هستند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: هم‌اکنون ۳۰۰ بیمار زمین‌گیر نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ماهانه ۱۵۰ هزار تومان برای هزینه نگهداری این بیماران مساعدت می‌شود.

او بابیان اینکه کمیته امداد در حوزه بیمه مکمل، بیمه تأمین اجتماعی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی، طرح کودکان زیر پنج سال و تجهیزات پزشکی خدمات مهمی به خانوار‌های تحت حمایت خود ارائه می‌دهد، اظهار کرد: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان است.

انتهای پیام/ ر

پوشش بیش از هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.