ساخت ۹ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد سیل‌زده خراسان شمالی با همکاری دانشگاه آزاد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: دانشگاه آزاد استان ساخت ۹ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده این نهاد را برعهده گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به‌زودی به‌منظور مشارکت در ساخت واحد‌های مسکونی سیل‌زده تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دو دستگاه امضا می‌شود.

الهی راد تعداد واحد‌های متعهد شده دانشگاه آزاد در این تفاهم‌نامه را ۹ مورد اعلام کرد و افزود: پنج مورد از این واحد‌ها در شهرستان بجنورد، دو واحد در شیروان و در شهرستان‌های اسفراین و جاجرم نیز هرکدام یک واحد احداث می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد برای ساخت هر واحد مسکونی ۱۵ میلیون تومان هزینه می‌کند.
الهی راد با تأکید بر اهمیت تأمین مسکن و اشتغال نیازمندان گفت: تأمین این دو نیاز اساسی توانمندسازی خانواده‌های مددجو را به دنبال دارد.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۵ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۰۵ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: بیماران، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان ازجمله افراد تحت حمایت این نهاد هستند.

او به ظرفیت‌های علمی دانشگاه آزاد در جهت خدمات‌رسانی به مددجویان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با جامعه هدف تحت حمایت این نهاد توسط اساتید دانشگاه آزاد مقوله مهمی در توانمندی فکری مددجویان محسوب می‌شود.

الهی راد همچنین به مشارکت اساتید دانشگاه آزاد در هسته محرومیت‌زدایی این نهاد تأکید کرد و ادامه داد: استفاده از فکر علمی اساتید دانشگاه در این هسته می‌تواند زمینه توانمندی مددجویان را فراهم کند.

او به ایجاد مراکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد نیز اشاره کرد و گفت: با این اقدام زمینه ورود دانشجویان و اساتید در بخش کمک‌رسانی مادی و معنوی به جامعه محرومان گشوده می‌شود.

انتهای پیام/ ر

ساخت ۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد سیل‌زده خراسان شمالی با همکاری دانشگاه آزاد

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.