جان بابایی گفت: مجوز ساخت بیمارستان جدید کهنوج گرفته شده و با حل موضوع ماده ۲۸ سازمان برنامه بودجه عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه نماینده پنج گنج جنوبی در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان، از بخش‌های مختلف بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بازدید کردند.

جان بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  و تیم همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج و عیادت از بیماران در جریان مشکلات و در خواست‌های بیمارستان و مردم قرار گرفت.

معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید با بیان اینکه بازسازی بخش‌ها انجام شده است و فقط بازسازی دو بخش باقیمانده، که به زودی انجام خواهد شد، افزود: کلینیک ویژه این بیمارستان تقریبا ساختمان آن آماده است و فقط کار‌های تاسیساتی و جزئی آن باقیمانده است که انتظار می‌رود قبل از پایان سال به بهره برداری برسد.

او گفت: توسعه اورژانس بیمارستان در دستور کار قرار داده شده که با توجه به امکاناتی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قرار دادیم کمک می کنیم اورژانش گسترش پیدا کند و در عین حال یک جانمایی مناسبی برای برای ساخت اورژانس جدید بیمارستان صورت بگیرد.

جان بابایی از ایجاد فضای جدیدی برای اسکان پزشکان خبر داد و‌گفت: جدیدا چهار واحد برای اسکان پزشکان اضافه شده است و سه واحد دیگر از تعهدات وزارت بهداشت است که انجام خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا سال آینده پروژه‌های نیمه تمام به بهره برداری خواهند رسید.

جان بابایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ساخت مرکز بیماران خاص با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

او گفت:مجوز ساخت بیمارستان جدید کهنوج گرفته شده و با حل موضوع ماده ۲۸ سازمان برنامه بودجه عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

بازدید معاون وزیر بهداشت،از بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار