رئیس سازمان اورژانس استان یزد از آمادگی تمام پایگاه‌های جاده‌ای و شهری سازمان اورژانس یزد برای خدمت‌ رسانی به زوار حضرت علی ابن موسی‌ الرضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: تمام پایگاه‌های جاده‌ای و شهری سازمان اورژانس یزد برای خدمت‌رسانی به زوار حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) در آماده‌باش کامل هستند.

او  با اشاره به ظرفیت‌های اجرایی سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد، افزود: با توجه به شروع تعطیلات پایان ماه صفر و افزایش تردد خودرو‌ها در جاده طریق الرضا (ع)، نیرو‌های اورژانس یزد آماده هرگونه خدمت‌ رسانی و پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

دهقان گفت : از مجموع ۴۲ پایگاه اورژانس در سراسر استان تعداد ۲۷ پایگاه جاده‌ای، ۱۵ پایگاه شهری و چهار پایگاه جاده‌ای روستایی با بهره‌مندی از ۶۲ دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس، یک بالگرد و ۲۵۶ تکنسین در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد، گفت: رعایت سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی، رعایت فاصله طولی مناسب خودروها، برنامه‌ریزی مناسب به‌منظور استراحت در مسیر، عدم سبقت در مناطق ممنوعه و بازدید فنی خودرو‌ها ازجمله مواردی است که رانندگان باید به‌منظور افزایش ایمنی سفر خود رعایت کنند.

دهقان گفت: در هر ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر جاده‌های اصلی استان یزد یک پایگاه اورژانس مستقر است و ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای، شهری و پیش بیمارستانی در این استان فعالیت دارد.

او با اشاره به اعزام تیم عملیاتی سازمان اورژانس استان در ایام اربعین به کربلا، گفت: تیم ۱۳ نفره اورژانس یزد متشکل از کارشناسان حرفه‌ای فوریت‌های پزشکی با چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، به مدت ۲۰ روز در منطقه مرزی مهران به زائران پیاده روی اربعین خدمت رسانی کردند.

انتهای پیام/ی

اورژانس یزد به زائرین امام رضا (ع) خدمات می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.