رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: تیم عملیاتی سازمان اورژانس یزد به منظور پوشش امداد رسانی مراسم اربعین، به مرز مهران اعزام شد.

دکتر احمد دهقان، رئیس سازمان اورژانس استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   با اشاره به اعزام تیم عملیاتی سازمان اورژانس استان گفت: تیم ۱۳ نفره اورژانس یزد متشکل از کارشناسان حرفه‌ای فوریت‌های پزشکی با چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، به مدت ۲۰ روز در منطقه مرزی مهران مستقر می‌شوند و در صورت اعلام نیاز ستاد اربعین، یک تیم دیگر هم به منطقه اعزام می‌شود.

او افزود: همچنین امسال برای نخستین بار به صورت خودجوش و داوطلبانه از سوی مراکز آمبولانس خصوصی استان، تعداد دو دستگاه آمبولانس در شهر کربلا مستقر شده و خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد اظهار داشت: پوشش جاده‌های مواصلاتی استان در حوزه حوادث معمولی و پدافندی، جهت زائرانی که از استان‌ها و کشور‌های مجاور به استان ایلام وارد می‌شوند و همچنین استقرار تیم اورژانس پیش بیمارستانی در مرز مهران از جمله ماموریت‌هایی است که جهت امداد رسانی اربعین به سازمان اورژانس استان یزد محول شده است.

دهقان از آمادگی بالگرد هوایی در این ایام خبر داد و تصریح کرد: کلیه کارگروه‌های بهداشت، درمان، توسعه و غذا و داروی دانشگاه به منظور امداد رسانی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/ غ

تیم عملیاتی سازمان اورژانس یزد به مرز مهران اعزام شد

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار