مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون ۴۴ هزار ۲۰۰ نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد ثبت نام ۴۲ هزار و ۷۶۰ نفر قطعی شده است.

علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تاکنون ۴۴ هزار ۲۰۰ نفر برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد ثبت نام ۴۲ هزار و ۷۶۰ نفر قطعی شده است.

او با بیان اینکه هر فرد باید در زمان ثبت نام ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه‌های بیمه حوادث و خدمات درمانی را پرداخت کند، افزود: زائران از ۱۹ شهریور، دهم محرم، الی هفتم آبان، ۳۰ صفر ۱۴۴۱، بدون نیاز به اخذ روادید به عراق سفر کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد ادامه داد: زائران برای نام نویسی به نشانی https://samah.haj.ir/ اقدام کنند و ثبت نام در سامانه لزامی است و رسید سامانه به همراه گذرنامه را در زمان خروج از مرز همراه داشته باشند.

او با اشاره به اینکه نام نویسی تا روز‌های منتهی به اربعین ادامه دارد، گفت: نیروی انتظامی صرفاً به افراد ثبت نام شده اجازه خروج خواهد داد و در بازه زمانی اربعین کاروان‌های‌زیارتی به عتبات عالیات اعزام نخواهند شد.

او همچنین با اشاره به اینکه مرز عبور زائران اربعین حسینی از مرز چذابه تعیین شده است، پیش بینی کرد امسال ۴۰ هزار زائر از استان یزد در همایش پیاده روی اربعین در کربلا شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

بیش از ۴۴ هزار یزدی  برای پیاده روی بزرگ اربعین ثبت نام کرده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار