اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پیرو خبر منتشر شده در خصوص واژگونی خودرو و کشته شدن یک دانش آموز ایرانشهری واکنش نشان داد.

واکنش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به حادثه واژگونی خودرو و کشته شدن یک دانش آموزداود گلی مدیراداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پیرو خبر منتشر شده در خصوص واژگونی خودرو در شهرستان ایرانشهر  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: صبح امروز شنبه ۴ /۸ / ۹۸در پی واژگونی خودروی شخصی وانت زامیاد حامل دانش آموزان در مسیر روستای خیرآباد به ایرانشهر متاسفانه به دلیل ناتوانی راننده در کنترل خودرو و سرعت غیر مجاز یک نفر کشته و ۵نفر مجروح شدند.

او  افزود:در این سانحه تلخ به دلیل شدت جراحات وارده دانش آموز ابوذر برهانزهی در دم فوت و ۴دانش آموز به نام‌های شعیب نایگونی، جعفر بلوچی، خدایار آهورانی و مهدی کلکلی به همراه راننده مجروح وبه بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل شده اند.

مدیراداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:خودروی یادشده شخصی و راننده آن از اهالی روستای الله آباد نایگون ایرانشهر بوده است. آموزش و پرورش استان، ضمن اظهار تأسف از این حادثه تلخ، آمرزش الهی برای دانش آموز متوفی و شفای عاجل برای مجروحان را از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ع

حادثه رانندگی در محور ایرانشهر

برچسب ها: دانش آموزان ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار