علیرضا وفایی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان پس از توافق با مسئولان مس سونگون از این تیم جدا شد.

ملی پوش فوتسال کشورمان از جمع مسی‌ها جدا شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون در چهار بازی عقب افتاده خود در لیگ برتر فوتسال موفق شد در هر چهار دیدار خود به برتری دست پیدا کند و هم اکنون در صدر جدول قرار دارد. همچنین این تیم توانست با پیروزی‌هایی که در دیدار‌های عقب افتاده خود به دست آورد توانست قهرمانی نیم فصل اول مسابقات لیگ را از آن خود کند.

مسی از هفته گذشته تمرینات خود را برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز کرده اند. این تیم برای حضور در رقابت‌های نیم فصل دوم تا الان با هیچ بازیکن جدیدی قرارداد نبسته است و می‌توان گفت علیرضا افضل از شرایط این تیم رضایت کاملی دارد. اما تنها خبر مهمی که می‌تواند این باشگاه را تحت تاثیر قرار دهد، جدایی علیرضا وفایی ملی پوش فوتسال کشورمان از این باشگاه است، قرار است وفایی نیم فصل دوم را در تیم سوهان محمد سیما قم بازی کند.


بیشتر بخوانید: دیدار سوهان محمد سیما قم و مقاومت البرز به تعویق افتاد


مدیران تیم سوهان محمد سیما قم بار‌ها بر سر علیرضا وفایی با مسئولان مس سونگون صحبت‌هایی را انجام دادند که هر بار با پاسخ منفی مسئولان این باشگاه مواجه شدند. اما امروز از باشگاه مس سونگون خبر رسید که بالاخره مدیران سوهان محمد به نتیجه رسیدند و قرار شد علیرضا وفایی از این تیم جدا شود و با رضایت خود این بازیکن او راهی قم شود و در تیم سوهان محمد بازی کند.

یک منبع آگاه در باشگاه مس سونگون در گفتگو با خبرنگار ما این خبر را تایید کرد.

بدین ترتیب علیرضا وفایی پس از سال‌ها دوری از قم به خانه خود بازگشته و قرار است تیم سوهان محمد سیما را در رقابت‌های نیم فصل دوم همراهی کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.