تیم‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز با یکدیگر بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال به پایان رسیده است و تیم‌ها هم اکنون در حال آماده سازی برای ادامه رقابت‌های خود در نیم فصل دوم لیگ هستند. از این رو برخی از تیم‌های لیگ برتری در صدد هستند که با برگزاری بازی‌های دوستانه خود را آماده رقابت‌های نیم فصل دوم کنند.

ابتدا امروز از ساعت ۱۵:۰۰ دو تیم ستارگان ورامین و سن ایچ ساوه در یک بازی تدارکاتی و دوستانه به میزبانی ورامین برگزار می‌شود. سن ایچی‌ها در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند و توانستند در پایان نیم فصل اول در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گیرند.

همچنین تیم ستارگان ورامین با سرمربی موفق خود یعنی رضا داورزنی در رقابت‌های نیم فصل اول بسیار خوش درخشید و با بازی‌های زیبایی که از خود به جای گذاشت نظر اهالی فوتسال و کارشناسان را به خود جلب کرد.

حال بازی این دو تیم امروز می‌تواند یک دیدار بسیار تماشایی باشد و باید منتظر ماند و دید در پایان این بازی دوستانه کدام تیم پیروز میدان خواهد بود.

در دیگر بازی دوستانه‌ای که امروز برگزار می‌شود تیم سوهان محمد سیما قم از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم دسته یکی پاس تهران خواهد بود. این بازی برای تیم سوهان محمد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد، زیرا آن‌ها در پایان نیم فصل اول لیگ برتر در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند و این بازی می‌تواند آن‌ها را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم بسیار کمک کند.


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری از این تیم جدا شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.