رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت : تا پایان امسال شاهد شکوفایی چندین پروژه بزرگ ورزشی در شهر کرمانشاه خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه در سنوات گذشته پروژه‌های ورزشی مهمی در شهر کرمانشاه به بهره برداری رسیده، گفت : با وجود زیرساخت‌های متعدد ورزشی که در کرمانشاه داریم، اما از آنجایی که نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه زندگی می‌کنند، زیرساخت‌های موجود جوابگوی این جمعیت زیاد نیست.

او گفت : در این راستا طی یکسال اخیر تحولی بزرگ در حوزه زیرساخت‌های ورزشی شهر کرمانشاه اتفاق افتاد و عملیات اجرایی احداث چندین پروژه مهم شروع شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه پروژه احداث بزرگترین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه را یکی از این پروژه‌ها دانست و گفت: این پروژه با پیشرفت حدود ۹۰ درصدی و صرف ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار روبه اتمام است و برای دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: پروژه اولین دیواره سنگنوردی استاندارد استان هم دیگر پروژه‌ای است که طی ماه‌های گذشته در مجموعه ورزشی آزادی با اعتبار اولیه نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

باباملکی گفت: این پروژه که با سرعت بالایی پیش می‌رود، شامل سه دیواره سرعت، استقامت و بولدرینگ است که بزودی افتتاح خواهد شد.

او بااشاره به کلنگ زنی پیست اسکیت مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه در سال گذشته، گفت: این پروژه یکی از استانداردترین پیست‌های اسکیت کشور خواهد بود که با افتتاح آن در دهه فجر می‌توانیم میزبانی مسابقات ملی و بین المللی مختلفی را داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه زیرسازی‌های این پروژه انجام گرفته، گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص یافته است.

او در ادامه احداث پیست اتومبیلرانی با اعتبار ۲.۲ میلیارد تومان و پیست سوارکاری با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های دست اجرای شهرستان کرمانشاه برشمرد و گفت: این دو پروژه واقع در دهکده المپیک کرمانشاه نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تاپایان امسال افتتاح خواهند شد.

باباملکی به پروژه درحال انجام استانداردسازی سالن کبدی و سالن سپک تاکرا، نصب چهار هزار صندلی روی سکو‌های زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه و مرمت این زمین با اعتبار نزدیک به یک میلیارد تومان هم اشاره کرد و گفت: همچنین سه زورخانه درحال احداث مجموعه ورزشی جانبازان، امام خمینی (ره) و مجموعه ورزشی آزادی با مجموع اعتبار سه میلیارد تومان در مراحل پایانی کار است.

او گفت: امیدواریم ب اافتتاح این پروژه‌ها تاپایان سالجاری شاهد افزایش قابل توجه سرانه فضای ورزشی و رونق بیش از پیش ورزش در شهر کرمانشاه باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

وجود زیرساخت‌های متعدد ورزشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.