مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : جودو کرمانشاه در کشور جایگاه مناسبی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر لزوم برنامه‌ریزی برای ارتقاء جودو استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت : درحال حاضر جودو کرمانشاه در شرایط خوبی قرار ندارد و در مقایسه با سایر استان‌‎ها جایگاه مناسبی در کشور نداریم.

او گفت : ضعف جودو کرمانشاه در شرایطی است که پتانسیل‌های خوبی در این رشته داریم، اما نیاز به برنامه‌ریزی و توجه است تا در این رشته تا قهرمان پروری کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه باانتقاد از آمار کم تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در رشته جودو، گفت: هرچند جودو رشته‌ای المپیکی است، اما آمار ورزشکاران سازمان یافته آن در استان کم است و باید کاری کنیم سالن‌های جودو پر از ورزشکاران علاقمند به این رشته باشد.

او با تاکید براینکه از طریق آموزش و پرورش می‌توان ورزشکاران سازمان یافته این رشته را در استان افزایش داد، گفت: هیات جودو استان باید با همکاری آموزش و پرورش در این رشته استعدادیابی انجام دهد.

رحیمی به وجود برخی اختلافات میان جامعه جودو استان هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور رئیس جدید این هیات، اختلافات از بین برود و شاهد همدلی و اتحاد در این هیات باشیم تا رشد و ارتقاء جودوی کرمانشاه در کشور رقم بخورد.

 

 

انتهای پیام/د

شرایط نامناسب جودو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.