سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و فوتبال امروز ما را به خاطر از دست دادن موقعیت‌ها جریمه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در چهار چوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: از نوع بازی تیم خودم راضی هستم و اعتقاد دارم که بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. البته وقتی موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند باید منتظر جریمه شدن هم بود و امروز ما به خاطر استفاده نکردن از موقعیت هایمان جریمه شدیم.

او در رابطه با عملکرد نیازمند گفت: به نظرم نیازمند یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال ایران است و مهم‌تر از کیفیت فنی او، اخلاقش است. البته امروز شرایط به گونه‌ای بود که حتی اگر نیازمند در نیمه دوم در دروازه ما نبود، ما همچنان می‌توانستیم کلین شیت کنیم. دروازه بان سایپا هم امروز بسیار خوب بازی کرد و فکر نمی‌کنم دیگر بتواند در دوران فوتبالی اش اینقدر خوب بازی کند.

قلعه نویی در پایان راجع به فحاشی هواداران در استادیوم‌های میهمان گفت: اتاق فکری از طرف تیمی در لیگ تشکیل شده و همه جا می‌بینیم که فحاشی‌هایی علیه من صورت می‌گیرد که البته همه به من می‌گویند که این لیدر‌ها و این صحبت‌ها از طرف شخص خاص و منتسب به تیم خاصی است. امیدوارم که این افراد به این کار‌ها پایان دهند و از هوادران تیم سپاهان هم تشکر می‌کنم که امروز حمایت ویژه‌ای از ما کردند
 
انتهای پیام/ش
 

نیازمند یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.