سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: سپاهان قبلا بازی مستقیم ارائه می‌کرد، اما فوتبال این تیم این روز‌ها پیشرفته‌تر شده، اما بازیکنانم می‌توانند رقیب خوبی برای سپاهان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در چهارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: باید بازی با استقلال را فراموش کنیم و به دنبال کسب نتیجه و جبران شکست خود باشیم.

او ادامه داد: البته قرعه سختی داشتیم و در سه هفته ابتدایی مقابل تیم‌های جنوبی در آب و هوای گرم بازی کردیم و پس از آن نیز به مصاف رقیبان بسیار قوی رفتیم، اما از سبک بازی تیمم راضی هستم و امیدوارم که در این بازی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

صادقی در رابطه با شرایط سپاهان، گفت: سپاهان تیم قدرتمندی است و شرایط خوبی دارد. آقای قلعه نویی هم سرمربی من در تیم ملی بودند و من را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کردند که از همین رو من احترام زیادی برایشان قائل هستم. اعتقاد دارم که تیم سپاهان سال‌های گذشته بیشتر بر بازی مستقیم تاکید داشت، اما این روز‌ها فوتبال کامل‌تر و پیشرفته تری بازی می‌کند. با این حال بازیکنان ما با وجود اینکه جوان هستند توانایی این را دارند که بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و رقیب خوبی برای سپاهان باشند.

سرمربی سایپا در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم تیم سایپا بیش از این که به فکر قهرمانی باشد باید تلاش کند تا بازیکن سازی کند و به تیم‌های بزرگ این بازیکنان را معرفی کند.

 
انتهای پیام/ش
 

نشست خبری پیش از دیدار سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.