عملکرد بد محمدرضا پهلوی از زبان کارشناس ایران اینترنشنال

به تازگی ویدیویی از گفت‌وگوی کارشناس شبکه ایران اینترنشنال در فضای مجازی منتشر شده است که در آن عملکرد بد محمدرضا پهلوی شرح داده می‌شود.

عملکرد بد محمدرضا پهلوی از زبان کارشناس ایران اینترنشالبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدیویی از شبکه ایران اینترنشنال در فضای مجازی منتشر شده است که در آن کارشناس این شبکه درباره فعالیت‌های غلط محمد رضا پهلوی و جنایت‌‎های وی صحبت کرده است. موسویان کارشناس شبکه ایران اینترنشنال، در صحبت‌های خود اعلام کرد که سنجش عملکرد یک پادشاه دارای معیارهایی است که اولین آن‌ها میزان اهمیت دادن او به آزادی ملت، دومین معیار میزان استقلال و بی نیازی او به سایر کشورها در اداره کشور خود و سومین معیار میزان دست‌پاکی او و استفاده نکردن از اموال مردم به نفع خود است.

کارشناس شبکه ایران اینترنشنال در ادامه گفت: "محمد رضا پهلوی هرگز در دولت حکومت خود به آزادی مردم اعتنا نداشته و با زورگویی بعد از حادثه ۲۸ مرداد حکومت خود را اداره کرده و مردم بیگناه را در زندان انداخته یا آن‌ها را اعدام می‌کرد. وی هرگز در اداره حکومت خود استقلال نداشته است و تصمیم‌گیری‌های او وابسته به کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا بوده؛ علاوه بر این او از اموال مردم برای مصارف شخصی خود استفاده کرده که املاک او در خارج از کشور گواه بر دزدی‌های وی است."

در ادامه ویدیو منتشر شده از شبکه ایران اینترنشنال را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: مجری ، اینترنشنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
ننگ بر خاندان پهلوی